Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-05 23:25:34 följande:
    Jag gillar också mönstret. Är också sugen på den kombon, men tyckte nån sa att det inte är samma rosa i de. Då tycker jag det är snyggare med svart/vitt.
    Lina med Liten skrev 2008-06-05 23:26:59 följande:
    den randiga är väl skarpare?? Sen är ju inte botten vit utan benvit/ljusbeige (?) på midi...
    Jag har förstått att det skiljer lite i färg men tänkte det kunde vara lite snyggt. Att det ser ut att höra samman men inte vara helt perfekt. Skulle ju gärna ha sett en bild med kläderna på. Synd att webbutikerna så sällan visar plaggen på barn i olika kombinationer!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-05 23:29:53 följande:
    Ja vi gör en efterlysing! Nån som har både randigt och midiapple i rosa som kan jämföra lite?
    Driftig kvinna
  • mortillsju
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 23:30:49 följande:
    har bara t-shirt och sommarsuit i randiga men tycker de ä rmindre. Han har 92 i de men 86 i midiapple - lika stora!Hm vad vill du se bild på? Kan kika i galleriet
    Det var som jag misstänkte. Att ribben är mindre å andra sidan töjer sig ribben och formar sig efter kroppen. Plagg i ribbad bomull är ofta mindre i storlek av den anledningen!
  • mortillsju
    belladona skrev 2008-06-05 23:38:27 följande:
    här
    Jag tycker det är SNYGGT...det bryter av lite att det är olika nyanser och ser inte så "genomtänkt" ut även om det är det Men det behöver ju inte andra veta Klänningen, är den stor eller liten i storlek??
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-05 23:40:58 följande:
    Se där! Nu fick vi bild och allt! Det blev ju fint!Fast nu har jag kommit på att jag vill ha randiga luvtröjan och midiappleleggings istället.
    Nya ögon öppnas!!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-06-05 23:41:30 följande:
    heej shoppas det något ikväll?
    Jag tror vi pratar OM att handla mest
  • mortillsju
    belladona skrev 2008-06-05 23:42:46 följande:
    normal tror jag  ev lite stor Tara har 80 på den 
    Instinktivt hade jag köpt 92 till Saga men tror att den ska vara mer tunikaaktig, så då kan jag nog gå ned till 86 kanske.
  • mortillsju

God Kväll alla!

poprea? Ähh det är bara på vårkläderna...och skulle tippa att skaljackorna är med!! Börjar säkert på morgonen när de öppnar.

• mortillsju

Just nu blir det inget handlat. det är såå mycket med studentfirandeplaner och barn som flyttat hemifrån. Jag HINNER banne mig inte!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10