Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-10 23:23:51 följande:
    Anjelin har också för få shorts, men jag vet inte vad hon ska ha för nåra.... Hon får ha klänning istället.
    Jag löser det också så! Våra favvoshorts är de från meandi. Jag har två till henne (orange och gröna) tror jag kanske ska komplettera med nån småfolkt-shirt till. Tror de kan passa i färg. Jag tycker det verkar finnas så få shorts i affärena. det är ju ett superbra plagg, även till flickor.
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-10 23:32:30 följande:
    Vi har de röda... JA småfolk passar nog till. De är så fina!Verkar som att det är lite ute med shorts...Attans vad det blåser ute!
    Det verkligen blåsigt här med. Och betydligt svalare (skönt tycker jag )

Kanske ska man slå till på ett par shorts till från meandi? När man nu vet att de sitter som en smäck på! Jag vill ha lite "enkla" kläder till min lilla. Så mycket till tjej tycker jag är tillkrånglat och med för mycket detaljer. Sen är hon söt i ribbade t-shirts som sitter fint över den runda magen Gulligt och småbarnsaktigt!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-10 23:40:32 följande:
    Jag vill inte heller ha en massa puttinutt och grejs.Är inte knickersen på me&i slut?
    De kanske de är? Jag får väl kolla eller be min säljare efterlysa ett par annsr. Frågan är blå eller röda??
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-10 23:40:32 följande:
    Jag vill inte heller ha en massa puttinutt och grejs.Är inte knickersen på me&i slut?
    På hemsidan står att de är slut Men har jag tur hittar säljaren ett par ändå.
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-10 23:48:49 följande:
    Då hoppas vi på tur.
    Japp. Lite tur ska man väl ha ibland. Min säljare hittade en blå svettisjacka till Malte i blått (ouups som jag nu minns att jag glömt betala!) så den ska vi få. Toppen verkligen!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-10 23:51:07 följande:
    ÅÅÅåå vad jag blir avis! Bjöd på en sån på T idag, men tyckte den rusade upp i pris.
    Ja det kan jag tänka mig. Jag betalar 225 för min (NU är den betald!! ) Jag tror att om du låter din säljare efterlysa den i deras forum så kan du hitta en där!
  • mortillsju

Sov gott alla! Nu har jag agat rätt på 15-åringen så hon kommer hem så nu kan jag sova!

Ses i morgon.

• mortillsju
    Buttelina skrev 2008-06-11 23:32:03 följande:
    inte jag
    Dej kan man lita på! Jag borde nog sova egentligen efter denna veckas upptåg. Men det är så skönt med lite tid vid datorn på kvällen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10