-
Jag har inte fastnat för dem riktigt, det jag har sett har varit för plottrigt. Jag vill att hon har relativt cleena kläder ändå, har egentligen bara gett avkall för alla molos härliga print. Men allt med logos på eller tryck överlag går bort på en gång. Men jag har dålig koll på mini a ture så jag ska inte säga så mycket om det egentligen.isold2003 skrev 2008-07-21 22:13:58 följande:Mini A Ture är ju rätt smala i modellerna, de har mkt fint också tycker jag.
-
Nu har jag lagt in några bilder från igår i BT. Innan alla börjar hyperventilera: Nej, vi hade inte vår släktträff på kyrkogården, utan vi färdades alla 40 st i buss genom hela skåne för att se farmors förfäder och deras hus mm. Kul resa och barnen älskade att åka buss som tur va=) Tjejerna höll ihop hela dagen, dagiskompisar som de är, tokvilda båda två=)
-
Tack!Duntoffla skrev 2008-07-21 22:38:34 följande:Svisch- Din tjej är sååå söt och passar jättebra i Molo.
Ja, de mörka printen molo har gjort passar henne perfekt!
Tittade just in på poppilopp, varför är jag pank just nu för?? Vill ha den lila velourbyxan, gul/lila pricktunikan, hängselklänningen och prickiga tunikan med randiga armar... får bli i slutet på veckan, för dessa plagg måste M ha!!! -
Nä, nu ska här sovas, svärisarna kommer tiiidigt för avfärd till astrid lindgrens värld. Shoppa väl!
Godnatt! -
hej! Nu är vi hemma efter en dag på Astrid Lindgrens värld! M älskade varje minut där och var skitsur när de stängde vid 18=)
Jag kom hem med en hel uppsättning pippikläder till min lilla pippifantast, inkl peruk=)
Fast jag tänkte bara på vad jag skulle kunna köpa för 550 spänn, typ ny molo=)
Det blev en audi a6, sååå snygg!Smileycat skrev 2008-07-21 23:42:30 följande:Vad är det för ny bil? Vi ska hämta vår "nya" imorgon.. Ska bli sååå skönt med utrymme.. *S*Så det blir lite lugnt med shopping här oxå, väntar redan på lite grann.. Och ska betala lite på T Har bla beställt från phunkycool, äntligen fått tummen ur och beställt lite mer IdaT och till 60%rabbatt så är det ju inget man ångrar direkt.. Sen ska det betalas två olika sommarsuits och en fiiiin lurvfleece från Lovelina på T.. Men ja.. Sen får jag snåla, med bilden blir det lite mindre pengar.. :-/
Bästa köpet på länge=)
Vad ska ni köpa för något???Hehe! Jaaaaa, Katvig är juh självklart, men ungen har redan halva garderoben full. Det är Molo och katvig som gäller här som basplagg.Incommunicado skrev 2008-07-21 23:42:43 följande:Katvig! -
Med många barn behövs det juh stor bil, vi har bara ett och klarar oss bra med en helt vanlig sedan.Smileycat skrev 2008-07-23 00:50:23 följande:Det blev en Hyundai Trajet, sjusittsig.. En med stooort utrymme annat än vår gamla tråkiga bil.. Vi ska få plats med tre bilbarnstolar sen i vinter, så det behövdes en med mer utrymme.. Vi kan plocka ur säten o så oxå, inte jättestort bagageutrymme med alla stolar i, men den är så rymlig och det är verkligen jättskönt med acc oxå, sen att baksätet är högre upp så man verkligen ser bra utåt osv.. Lyckat köp iaf.. En Audi A6 är verkligen snygg.. Kul med sånt köp, är det helt ny eller bättre begagad, vad går sådana på egentligen om man får fråga?
Ja, audin är vår nya ögonstenVi ska vårda den som vårt andra barn=)
Det är en 05:a, men den hade bara gått 4000 mil, så den är verkligen i kanonskick.
Priset ja... jag har offrat många molo-köp.
Vi hade en härlig dag på Astrid Lindgrens värld igår.
Det blev stekhett där inne, så det gick åt massa dricka och ombyten, kul, då hinner sommarklädena bli använda iaf=)
Lägger in lite bilder i BT så ni får se M i action=) -
Godkväll!
Hoppas alla haft en fin och inte alltför varm helg! Här har det varit stekhett och dottern har mest sprungit runt utan en tråd på kroppen, så hon är brun som en pepparkaka nu!
Fiiiina barn i BT, la dit några bilder på dotran också.
Nu är min semester slut, jobb igen imorgon, ser inte fram eot detta kan jag säga. Maken har en vecka till, den ska han tillbringa med M hos farmor och farfar, så jag får en lugn men trist veckaFår passa på att shoppa lite när han ser kasnke...
-
Jag hade valt bort prickarna...ängeln83 skrev 2008-07-27 21:02:16 följande:Sambon tillåter mej bara att köpa 3 st, vilken hade ni valt bort?www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07943.jp...www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07944.jp...www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07945.jp...www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07946.jp...
-
Någon som vet om boktavströjan finns i sverige i större storlekar??
-
Hehe=) Grattis!ängeln83 skrev 2008-07-27 21:13:35 följande:Det blir alla 4 Sambon kom nyss in och sa att jag lika gärna kunde beställa alla, eftersom jag ändå kommer tjata till mej den sista också