Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Verkar som att det dog här så jag går nog och sover lite
    Sov gott tjejer

• nikki2006
    Kerplunk skrev 2008-07-04 23:08:31 följande:
    Måste fråga er som också köper fina (dyra) kläder.  Hur får ni bort div fläckar?Lovis har nyligen böjat med mat och nu finns det olika fläckar på massa plagg(men mest på haklapparna än så länge tack och lov). Har både vanish och galltvål hemma samt "tabort-spray". Men tycker inget funkar jättebra. Finns alltid lite fläck kvar... Några tips?
    prova med yes diskmedel konsentrerad, det brukar funka för mig och man har ju nästan alltid det hemma
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 08:10:13 följande:
    Både den rosa/lila och röd/orange varianten blir det nog här
    Jag gillade också rosa/lila och vilken tuff modell. Då kan man ju köpa storleken större och ha länge. Jag älskade mudden i byxan
  • nikki2006
    jojoa75 skrev 2008-07-05 09:25:49 följande:
    Vem har de randiga plaggen?Ska kolla IRL på annacill om en stund, hoppas dom har det mesta där, hon brukar ha mer än hon har i webbutiken, hon har väl inte riktigt tid att lägga upp allt.
    Jag har sett dem på bombom i malmö men har för mig att jag såg en av färgerna på nätet med. Kommer inte ihåg vilken nu bara.
  • nikki2006

Eleraff hade i alla fall byxorna såg jag nu

• nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-07-05 09:51:32 följande:
    Godmorgon! Vi fick sovmorgon idag, tack för det Milo Solen skiner och det är VARMT redan, riktigt varmt. Det blir till att åka och bada snart. Nikki: SÅÅÅ FIN i planetsuiten! Jag måste verkligen ha den med, även om han egentligen är för stor för suits
    Tack vad gullig du är. ja jag äääääälskar den
    KÖP KÖP KÖP
     Och till hösten, hur snyggt blir det inte med en jeanskjol eller klänning över
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-07-05 10:46:29 följande:
    nikki- Vad fin Jessie blev i nya Molon!
    Tack vad snällt sagt.
    Ska du också ha eller har du spanat på något annat
  • nikki2006
    Jessys skrev 2008-07-05 10:51:39 följande:
    Kikar in.är ju så fint väder så är helldre ute än sitter inne vid datorn, men måste in o kika på fiina barn o kläder i bt Hoppas allt är bra med er!Ang molos höstkollektion är ja inte så värst impad faktiskt.. de enda ja tyckte va fint var katterna och bodyn med knappar på.. o inge av det kanske passar på en pojke?Måste bara visa er en söt bild jag tog nu vid lunchen, Charlie somna mitt under iklädd molo såklart www.familjeliv.se/hem/jessys/gallery/phptzyux...(om nån vill klistra in i bt)
    Åhhhhhh vad gulligt. Är ett tufft jobb att vara modell
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-07-05 11:06:20 följande:
    Inte på min pojke *hihi* Ängeln: Jag kommer köpa så det passar i höst. Nu har vi kläder så det räcker! Kommer köpa 92 i tröjorna och helst en suit i 92 med, 86 sitter bra nu. Byxa får nog bli 86 dock, våra 86 är fortfarande ganska stora.
    Nej det är sant hi hi
    kanske en kall dag kan man ha den med ett par tuffa jeans över istället. eller en slipover väst???? finns så många användnings område, och pyamas förståss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10