Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-07-05 22:19:45 följande:
    Hej!! Härligt med barnvakt i rensningstider
    Det var efter din bild i BT som jag var tvungen att ha det rosa/vita mössan till jessie. Du lockar mig till shopping Allt är ditt fel.. Ta inte så söta bilder
  • nikki2006

Nu skall jag gå ut med hunden och sen nassa för jag är super trött. Tack för ikväll alla och sov gott

• nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-05 22:43:13 följande:
    Hahaha, nu la jag in en till med mössan, så nu får du köpa en till Men visst är den underbar?!
    Det var den mössan jag vann för en timme sen på t. Bodyn har jag också. Kom med något nytt tips
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-05 22:49:03 följande:
    Natti natti!
    Super gulliga bilder förrästen men grbbarna ser man ju bara ryggarna på. Min äldsta är likadan. Hon ska jämt springa iväg när mamma vill fota suck
  • nikki2006
    NovJenny skrev 2008-07-05 22:35:59 följande:
    Inte vad jag sett.Jag letar fina hjälmmössor till Lilly, gärna molo prickar eller liknande men hittar inga på bra rea och frakfritt. Har blivit snål nu, har ju köpstopp egentligen men hittar jag något superbilligt måste jag ju ha.
    Jätte fin bild i BT
  • nikki2006

Nej nu måste jag bara lägga mig. med min vanliga tur så vaknar väl jessie vid 6.
    God natt

• nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-05 22:53:52 följande:
    Go natt! Sov gott
    Det samma
  • nikki2006
    jojoa75 skrev 2008-07-06 00:42:40 följande:
    Jag tycker att dom är jättebra! Emma har ett rosa med katter på dagis, matchat med lila mössa o lila stövlar o så ett lila ställ hemma (tack zvartalijan ) matchat med rosa mössa o rosa stövlar.De håller kanon, inte så styva o stela som många andra är o håller ändå väta borta bra! O så är de ju så snygga oxå Har bombat bt nu med min shopping idag o så nåt annat jag hittade i en av Lucas lådor. Som jag skrev, superdålig på att lägga in bilder nu, hinner inte med helt enkelt.. Men, men, är glad att jag hinner vara här ett tag då o då iaf!
    Jätte fina val och jag får nog ändå säga att jag gillar motercykel tröjan men jag tycker den är för killig för mig. jag har 2 flickor. Kul att han fick välja själv då måste han ju vilja använda sen eller hur
  • nikki2006

God morgon tjejer
    Jag skall bara gå ut med hunden så kommer jag tillbaka och snackar med er (om ni vill)

• nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-07-06 09:33:20 följande:
    För en del funkar de säkert. har kompisar som älskar dem men för våra kroppar funkade den inte alls. den hamnade på Tradera. Sjalen får vara kvar för ett ev till barn.
    Vi ville absolut ha en bb. Trodde vi skulle använda den super mycket men det blev en gång och aldrig mer, tyvärr
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10