Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-10 19:40:06 följande:
    Ja jättekonstigt!!!Åh... Nu har jag samlat ihop massa Molo bodys o byxor. Det skär i mitt hjärta att sälja det, men det används ju inte!! Sambon bara garvar åt mig när jag sitter med nästan tårar i ögonen
    Vet precis hur det känns, har gallrat ut rejält här.
    Har sparat favoriterna, verktyg, bilar och regnbåge, men nu funderar jag på att lägga ut dom också eftersom bodys aldrig används längre.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-10 19:44:11 följande:
    Haha...Molo är helt utbytt snart mot Småfolk va?
    Ah, inte långt ifrån nu, fast Molo raden i garderoben är fortfarande liiiite längre
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 20:02:51 följande:
    Haha, precis vad jag har sparat oxå! Och flygplansbodyn... Bilarna och verktygen åker först när jag hittat t-shirt med det motivet
    Coolt
    Verktygen och bilarna kommer bli grymt svåra att skiljas ifrån, men jag får väl trösta mej med att jag har kvar byxorna.
    Gillar inte riktigt att Molos baby t-shirts har annat print på armarna.
  • ängeln83

Godmorgon allihopa.

Nyvakna och halv sega både jag och skrutt.
    O idag var det minsann annat väder, 12 grader, regn och blåst, får nog bli en inne dag idag

• ängeln83
    SmillaMilla skrev 2008-06-11 08:57:25 följande:
    God morgon! Ja här har vi samma väder så vi håller oss också inne i dag. Stor städar för fullt.
    Morning.

Här står också städning på schemat, har halkat efter rejält efter flera veckors värme, så nu har jag 226 kvadrat att städa *pjuh*
  • ängeln83

O förresten, nu har skrutt passerat 10 kg, 10,3 vägde han igår, och var 86 cm lång

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-11 09:02:58 följande:
    God morgon ladies!Lourdes- Vilken söt liten kis i BT! Här är det lite mulet idag så det passar ju bra för mitt planerade Ikea-besök. (enda nackdelen är ju att alla andra också säkert åker dit idag)  Usch vad trist! Ibland önskar jag att ngn kom och städade åt oss här hemma.
    Mmm, måttligt trist, har ju iof gubben som hjälper till med städningen, men ändå så måste ju nån passa skrutt. Siktar in mej på övervåningen idag ialla fall.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-11 09:04:01 följande:
    Oj! Han är lång för sin ålder va? Noel väger lika mycket ungefär. Lite för kort för sin vikt
    Han är riktigt lång, kollade på kurvan igår, på vikt ligger han rejält under och på längd rejält över
    Skrutt är 10 cm längre än sin 3 veckor äldre kusin.
    Hur lång är Noel då?
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-11 09:16:11 följande:
     Är ni lång i er familj? Noel var 72,5 cm sist och vägde 10,1 så jag antar att han är ngn cm längre och väger ungefär som skrutt nuShit vad klockan går fort! Dags att göra oss i ordning.cu
    Jag är kort, 160 cm, sambon är 193 cm, så jag antar att skrutt har fått pappas längd

Ha en trevlig shopping tur på Ikea.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10