Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-11 09:31:08 följande:
    Oj vad lång skrutt är! Milo var 83 och vägde 11,6 nu för 2 veckor sen. Mer kilo o mindre cm Butte: jag hopps verkligen du har mobilt bredband så du överlever shoppingsommaren
    Misstänkte att han var lång men inte såå lång, men det märks i kläderna att han vuxit rejält på längden, nu vill vi se lite högre vikter också En liten söt kulmage.

O förresten, har börjat planera skrutts rum nu, tror du inte denna mattan hade varit cool ihop med tapeterna?
    http://www.designonline.se/ProdImg/CarpetFabrics/viggo_pappelina_gtu_221.jpg
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-11 09:56:29 följande:
    MEN FY varför skulle du på o visa den??!?! JAG VILL HA!

KÖÖÖÖÖÖÖÖP
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 10:54:23 följande:
    God förmiddag!!Paketen kom inte idag heller - vart har de tagit vägen ängeln --- Den mattan va ju perfekt!! Sambon såg bilderna på Milos rum för ett tag sedan och tyckte absolut att Skatten skulle ha det så när vi fixar hans rum. Hahaha, jag som inte ens vågat komma m förslaget så föreslog han det själv när han tjuvkikat över axeln på mig Snart har halva tråden "Molo stars" (sambons uttryck) på barnens väggar Tjolla --- jag kommer mer än gärna och hämtar gostrollet ett tag - håll ut bara så slänger jag mig i bilen Nu ska jag läsa tillbaks lite o se vad jag missat
    Halloj

Här är postis sen, som vanligt när jag väntar paket Fundersam
    Vad väntar du på för nåt?

Visst skulle mattan vara fin till tapeterna, synd att dom är så dyra bara, men det får nog bli en sån ialla fall.
    Ha ha, sambon tyckte också om Milos rum, han som hatar andra färger än svart och vitt annars.
  • ängeln83

Nu är städningen i full gång här, jag plockar in och skrutt plockar ut, så allt tar ju lite längre tid

• ängeln83

Nu kom postis, 4 paket i lådan

• ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 11:11:14 följande:
    Haha - ja det brukar ju bli så Vad fick du för ngt?? *avis*Jag väntar på Småfolk fr LPL samt nya Katvig turkos/orange. Vi brukar få posten tidigast 13 annars men nu är det ngn ny kille och han verkar ta motsatt håll så den kommer vid 10 Hihi, nä sambon tycker inte heller om färgerna. Färgerna är ju riktigt fula men ihop blev det skit coolt sa han *knasboll*
    2 paket till mej och 2 till skrutt
    Han fick från EST Katvigs blå/orange t-shirt, beställde igår så det gick ju fort. O Molos gamla regnbågs byxor, sååå sjukt fina.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-06-11 11:14:10 följande:
    visst är dom fina. jag har byxor, suit, body och linnebody i gamla ränderna
    Helt underbara
    Fast jag har ingen överdel att matcha med insåg jag nu, nåt förslag?
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 11:31:32 följande:
    Jaha ja ängeln fortsatte städa och Butte drömmer sig bort om fina sommarstugan *pratar lite med mig själv då*
    Jag är kvar
    Pausar städandet lite nu när skrutt precis somnade.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-06-11 11:32:39 följande:
    nä, jag väntar från matador..trist att posten är så seeeeeg! Men det är liksom 3(!!!) veckor sen jag baställde mina tröjor, den ena var dessutom en present så den fick jag köpa på ajabaja för kalaset var i lördags...
    3 veckor?
    Herregud, är det bara jag som är nöjd med Matador?
    Beställde i fredags då det var röd dag och fick paketet i måndags.
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 11:38:45 följande:
    Ah, han sussar nu, får se lite modellbilder när han vaknat sedan då
    Jopp, nu pallade han inte vara vaken längre, tyckte väl det var tråkigt att städa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10