Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ååå, nu är mitt dröm hus till salu, tror ni sambon går med på att sälja vårt och köpa detta?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-06-12 12:56:10 följande:
    Men shit vad fint, helt i mon smak. Det kan väl gubben inte säga nej till, helt underbart.
    Visst är det fint
    Har älskat det huset sen det byggdes för 2 år sen, hum...fast hur sjutton ska jag få gubben att gå med på det? Det vi bor i nu köpte vi ju för bara 2 år sen, o detta är lixom dubbelt så dyrt.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 12:57:13 följande:
    Oh my så coolt! Fast inte barnsäkert direkt Vatten och grymma trappor...
    O alla låga fönster, huuu va jag skulle få putsa, både skrutt o hund som skulle stå och klabba
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-06-12 13:14:30 följande:
    Gick alla och la sig nu eller
    Tjurig skrutt vaknade, vill du låna?
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-06-12 13:22:25 följande:
    Nä har nog med mina egna. En totalt trotsig snart treåring och en gnällig 1åring, du kanske vill ha fler barn
    Ha ha, det räcker med 1 barn, har svårt att fatta hur jag skulle hinna med ett till just nu
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 13:42:59 följande:
    Hej igen!ängeln --- Superfint hus - precis min smak och stil (inte min prislapp dock just nu )  Du får jobba på en hållbar övertalnings strategi Mitt pkt från LPL verkar ha försvunnit i postgången och nu e shortsen naturligtvis slut
    Ah visst är det fint.
    Prislappen är väl sisådär
    Men när man kommer upp i dom pris klasserna så känns det som att man lika gärna kan bygga ett nytt själv för samma peng, och då blir det ju verkligen precis som man vill ha det.

Vad är det för shorts?
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-06-12 13:56:46 följande:
    Hur gammal är skrutt nu? Jag har ju 20 mån mellan mina och man hinner mer än man tror
    Han blir 15 månader nu den 17:e.
    Jo, jag tror det också, det är nog skillnad när man väl får det där 2:a barnet, men vi väntar nog något år till skulle jag tro.
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-06-12 14:04:17 följande:
    Måste bara berätta när jag var hos läkaren så hade jag M med mig och hon hade på sig ett par rosa Me& I byxor och en randig Molo tröja i vitt och grönt med rosa kantband och sen en jeanshatt. Och läkaren säger, vilken snäll och lugn liten kille Jo visst kan killar ha rosa men kanske inte så mycket.
    He he, coolt när det är på det hållet

Samma sak hände oss i lördags, skrutt hade på sej baggy knickers, grön/gul randig VV t-shirt och turkos solhatt, en gubbe kom fram och utbrast, "GUD vilken söt liten flicka, vad heter hon?!"
    O han var ju inte ens klädd i "flick" färger, kanske var lockarna som förvillade
  • ängeln83

Nu kommer strax gubben hem från jobbet, sen blir det middag och en promenad.
    Ha en bra dag allihopa så ses vi senare.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10