Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Åhhh nu har jag tråkigt Svea sover, son och sambo är på fotboll. Så har ni några roliga bildtrådar? Lindex, me&i och danska kollar jag dagligen. Men finns det fler?

• SmillaMilla
    Incommunicado skrev 2008-07-16 19:00:51 följande:
    Nova StarTraderadu kan ju alltid surfa länkar o se om Molo kommit in någonstans...
    jag hade gärna shoppat men har inga pengar Är vädligt fattig just nu när föräldraledigheten är slut.
  • SmillaMilla
    Incommunicado skrev 2008-07-16 19:00:51 följande:
    Nova StarTraderadu kan ju alltid surfa länkar o se om Molo kommit in någonstans...
    har tradera en bildtråd? Länk?
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-07-16 19:02:23 följande:
    Ja om jag skulle knåpa ihop en bildtråd till vår NS-tråd.Eller finns det redan?
    länk till NS tråden?
  • SmillaMilla
    Angelinah skrev 2008-07-16 19:05:44 följande:
    Vassego
    Det fanns ju mycket fint där ju! Nu har du fått mig villervalla och lindex sjuk. Gahhh.
  • SmillaMilla
    Angelinah skrev 2008-07-16 19:49:14 följande:
    Tack   damen e övetrött och superspeedad här hemma Såååå fin bild på dina Katvig barn..
    Tack
  • SmillaMilla
    Lina med Liten skrev 2008-07-16 21:17:27 följande:
    OT fråga... ni som köpt velourjacka fr Lindex... hur stor är 86? Sååå sugen på orange men inte kollat på den ännu. Den är säkert enorm
    Köpte velor byxor i 86 till Svea. Hon är 75 lång och de sitter jättebra på henne. Så jag kan inte tänka mig att jackan är så jättestor den heller. Eller?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10