Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Saraia skrev 2008-07-18 18:29:24 följande:
    oj sån duktig tjej! Jobbigt dock för mamma...;)!
    Ja det är ju inte riktigt jag som "tränat" med henne. Har typ inte visat henne läragå vagnen för Svea är verkligen vild annars så vad blir det inte nu när hon börjar gå. Men hennes pappa vill det gärna Gissa vem som är hemma med henne här på dagarna.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-07-18 18:30:24 följande:
    Wow! Grattis! Förstår att du är stolt. Jag var stolt bara Noel stod upp utan stöd 2 mikrosekunder!
    Ha ha. Ja men det är så olika det där. Anton som nu är 5 år. Satt stilla på sin filt tills 1 års dagen då han ställde sig upp och gick. Det var skönt det
  • SmillaMilla
    Preggi skrev 2008-07-18 18:32:59 följande:
    Åh, grattis vad kul! Man blir ju så stolt så man kan spricka! Här verkar det lugnt idag med...
    ja precis så känns det, man vill berätta för alla. För att rulla runt och allt de gör innan känns inte lika stort som att gå
  • SmillaMilla
    Angelinah skrev 2008-07-18 18:57:40 följande:
    Å kan liten gå nu!!! Förstår du e mallig som tusan alltså...Duktig hon e!
    Hihi ja hon trallar ju inte riktigt runt här hemma. Men hon har tagit sina första steg, det är ju det som räknas. Dock alldeles för tidigt.
  • SmillaMilla
    Angelinah skrev 2008-07-18 18:55:47 följande:
    Hellu i tråden Fredag kväll och Ida hos farmor o farfar, mamman hade velat sitta ute med ett glas vin, MEN som vanligt e de sketakallt    *eländiga sommar*Å va jag e kääääär i knappsuiten, den e helt underbar IRL å Ida e alldeles tossig i den *bra köp*
    Åh ja den är verkligen superfin. Har inte sett den tidigare. Vart har du köpt den?
  • SmillaMilla
    Angelinah skrev 2008-07-18 19:00:53 följande:
    Första stegen glömmer man nog aldrig..   Ja, hon e väl inte sååå stor din lilla än va? Inte har hon fyllt ett?
    10 månader och 1 vecka i dag
    Angelinah skrev 2008-07-18 19:01:42 följande:
    Å jösses.. va hette det nu då??? ziggys nånting.. tjejtriss la ordern
    Aha var är du tejtriss???
  • SmillaMilla

Hej tjejer!

Hemma från semester i Sverige. Försökte lägga in en fin bild på ungarna i Bullerbyn. Men fick det inte att funka. Någon mer som har problem?

• SmillaMilla

God morgon!

Nu fick jag äntligen in bilden i bildtråden. På svea i småfolk och Anton i molo. Kortet är taget i Bullerbyn.

• SmillaMilla
    Preggi skrev 2008-07-27 10:05:43 följande:
    Fina syskon i bullerbyn. Svea ser så himla rund och go ut..
    ha ha tack. Ja hon har ju lite att ta i Men endå har hon smalnat av en hel del nu på sistone.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10