Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

God morgon.

Här vaknade svea readn vid 06. Och då har hon ändå varit vaken större delen av natten. Så nu är jag trööööööött och väldigt shoppingsugen.

Finns ju suklart en del rea men har ni några riktigt bra rea tips? Hade jag haft en lindex här hade jag sutiit utanför och väntat på öppning. Är så sugen på att shoppa där. Speciellt ekorrtröjorna vill jag ha. Men tyvärr får man dras med kappahl!

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-07-17 07:17:11 följande:
    Mina barn vaknade också kl 6.Har inga bra reatips till dej. Har glott igenom butikerna så många gånger nu så jag har ingen aning om nånting.Lindex ska jag till imorgon. Måste väl införskaffa en lila ekorrtröja om Anjelin nu ska ha de orangrandiga molobyxorna.
    Du får gärna köpa en till Svea också
  • SmillaMilla
    Tjejtriss skrev 2008-07-17 07:19:38 följande:
    Går det inte ens att beställa till Åland via webshopen?
    nej tyvärr bara svenska kunder
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-07-17 07:24:43 följande:
    Jag måste köpa mejlinbags. Nån som har nåt bra tips om var man bäst gör det?
    Tradera brukar jag köpa på.
  • SmillaMilla
    jompa skrev 2008-07-17 07:22:04 följande:
    Så där ja nu vaknade fler till. Och fler som är shoppingsugna. Jag ska sätta mig och gå igenom exakt vad det är barnen behöver inför hösten och sen köpa praktiska plagg och sånt som matchar.En liten fråga Katvigs rosa/vita och deras Midiapple leggings i rosa vad kan man ha till dem? Funkar det med bruna tröjor till?
    Åh dem är jag också ute efter. Speciellt de rosa/vit randiga och body till. Har inte hittat några än. Brun borde man väll absolut kunna ha till. Brunt och rosa är ju fint!
  • SmillaMilla

Nä nu drar jag till city Mariehman. Skall se om typ den enda barnklädesbutiken här har fått lite roliga nyheter, eller lite kul rea.

• SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2008-07-18 18:23:56 följande:
    Nu är jag stolt! Svea tog sina första steg i dag. Ja utan stöd då. Bild i bildtråden
    Kanske skall tillägga att hon är 10 månader och 1 vecka. Alldeles för tidigt enligt mig
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-07-18 18:27:54 följande:
    Tjolla: Cecilia på Annacill är bäst! Kul att du hittade och fyndade! Ska kolla in vad lilla har kvar på rean imorgon. Smillamilla: Duktig tös!!
    Visst är hon. Så stolt är jag i dag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10