Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold2003 skrev 2008-06-26 21:49:46 följande:
    Jag hann inte tyvärr. Väntade på att stora killen och maken skulle masa sig ut från Tom Titt och lillkillen somnade i bilen. Bildae runt med förhoppningen att få syn på Hippo men såg det inte från bilfönstret tyvärr 
    kanske för att den ligger inne i en utav våra gallerior
    ****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-06-26 21:53:59 följande:
    Jag håller också på att läsa tillbaka. Köpte du din vagn av Angelinah? Vilken då? Jen- förstår hur du känner dig. Vissa dagar blir man så frustrerad på de små. Det känns nästan som om de medvetet "förstör" ens planer (självklart är det ju inte så men man blir så besviken när man äntligen ska göra något) kramJompa- Var ni på Socute idag? Nu när alla pratar NS blir jag också sugen på ett par brallor. Är de där beiga- bruna- gröna mer canvasaktigt tyg och inte denim?
    buggan hon hade innan hon köpte uj:n
  • GROD PRINSARNA

jen vart hade du köpt velour jackan för 160?

• GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-06-26 22:01:47 följande:
    Aha! Då är jag med. Här är det recycling Usch, borde packa traderapaket men det är ju såååå tråkigt! Mycket roligare när pengarna rullar in
    håller med... jätte kul när det klirrar i kassan men jätte tråkgt att packa paket
  • GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-06-26 22:12:32 följande:
    Ja och nu är det ett antal paket att packa. Dock har det gått ganska bra denna runda så jag är nöjd.
    undrar om folk skulle buda på ens auktioner om man skrev att man tar 60 spänn för tiden och oken det tar att lägga upp auktioner och sedan packa dem??? hahaha
  • GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-06-26 22:13:55 följande:
    terezita- vilka NS brallor är det du har till E? Och vilken storlek? Han är väl också lite rund om magen som Noel?
    jag har faktiskt inte den blekaste aninge om vilken modellhan har men dom är iallafall sandfärgade och har röda sömmar

enligt honsom äger hippo ska byxornas mudd upptill inte vara vikt utan toppen ska sitta där rumpan börjar för att de ska bli häng och så ska ben muddarna vara vikta uppåt in under byxorna men jag tycker det ser fult ut!! vad tycker ni??
  • GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-06-26 22:23:34 följande:
    OK. De röda alltså! Skitsnygga! Jag tycker att de där sitter bra. Vilken storlek är det?
    jag tog storlek 86 men efter en tvätt kännes det som om de krymp lite
  • GROD PRINSARNA
    Tjollabolla skrev 2008-06-26 22:22:41 följande:
    Nån som vet om katvigs svarta velourbyxa finns på rea nånstans? Fanns inte å rumba i 86..
    hippo har men vet inte om torlek 86
  • GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-06-26 22:24:32 följande:
    Tjolla- fina fynd i BT! Vad fina Thea och Milo är! Uppstod det tycke?
    men vad säger d.. thea e ju bias.. vet du inte det?? hahah
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10