Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-02 20:01:11 följande:
    Ah! Den är så snygg! Stod och höll i tröjan när vi var i Malmö, men struntade i det. Ångrar mej nu....
    ja hon har antingen 30% eller 50% i rea på dom miknns inte vilket men jag tror snarare att det är 50% på dom
    lillronya skrev 2008-07-02 20:02:16 följande:
    Hm! Lagom ju! Om man skulle ta sej en tripp till Södertälje då.Har faktiskt varit i den butiken. Mycket trevligt!!
    jasså men vad kul... när var du där??
    du vet väll att du spökar va?!?!
    ****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA

nä ni flickor... nu e det dags för mig att logga ut.. ska iväg och tjäna pengar!!
    god natt

• GROD PRINSARNA

HEJ TJEJER... har precis vaknat.. jobbade igår natt och sk jobba inatt igen... huga.... har precis pratat med helena på hippo och hon hälsar att inatt kommer hon att försöka jobba som en tok med sin webshop och att hon har fått mega beställningar från molo levererade till butiken!!!
    allt hon har fått står i webshoppen... och för er som undrar varför hon fått så tidigt så är det för att molo tabbade sig med henne i våras då dom hade glömt att skicka hennes paket så hon fick sist av alla så darför skickade dom ut till henne först som kompensation

• GROD PRINSARNA
    Tjollabolla skrev 2008-07-03 17:56:52 följande:
    Åh det låter bra! Synd att hon inet har faktura bara
    men ring och fråga om hon kan göra "som en faktura" för dig och att du känner mig och att jag kan intyga att du är ärlig!!
  • GROD PRINSARNA
    jompa skrev 2008-07-03 18:01:24 följande:
    Ahh så det är mer än det hon lagt upp nu?Kommer hon lägga in rean på nätet oxå eller bara nyheterna?
    ja det frågade jag inte henne men hon brukr vara ganska dålig på att lägga upp på webben då hon har så mkt att göra i sin fysiska butik plus att hon har två små barn så det blir ju att ta från fritiden
  • GROD PRINSARNA
    jompa skrev 2008-07-03 18:06:13 följande:
    Oj då vad blev det nu då?
    nyfiken jag med
  • GROD PRINSARNA

hej tjejer!! ska ner till hippo efter frukosten och se om jag faller för nån molo

känner ni igen denna lilla person??

visst skulle han vara söt som flicka hahaha

• GROD PRINSARNA
    nikki2006 skrev 2008-07-08 09:20:35 följande:
    Jag är imponerad över att du fick på gummibanden hi hiJag kan inte ens få gummiband på min dotter Några tips
    haha han har dom kvar i håret... han tyckte han var jätte fin i dom!! ett tips e att sätta upp håret framför en spegel och berömma hela tiden och säga att hon är fin och när det är färdigt stå kvar och berömm en liten stund så hon tycker själv att hon e fin!!
  • GROD PRINSARNA
    nikki2006 skrev 2008-07-08 09:27:33 följande:
    Tack jag har provat det men funkar sådär ändå. men jag ger inte upp hi hi.han var jätte fin som kille o tjej.
    hmmmm då hr jag inga andra tips!! du får helt enkelt vänta och se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10