Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-30 22:09:21 följande:
    terezita: underbara grabbar i bildis
    tack så mycket! Generad
    ****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 22:11:34 följande:
    hmmm...efter nästa omgång på T ska jag allt unna mig en tatuering Men det blir nog i Karlshamn...vill nog också ha samma konstnär som gjorde den andra Han råkar ju vara en av de bästa i Europa också så jag litar mest på honom...men svindyr är han, jag gav 1500 för min på ryggen! Och den är inte särskilt stor...tog bara 20min. Snacka om bra timpenning han tjänar!!
    ja käre hjärteness, verkeligen en bra timpenning
  • GROD PRINSARNA
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 22:16:05 följande:
    ja jag har velat ha en på ankeln jättelänge och absolut en med Maias namn någonstans. Den tatueringen jag har på ryggen har Maias pappa ritat så jag är redan märkt av honom för livet, så då måste ju definitivt dottern få en plats också Får väl be honom designa en till med hennes namn.
    har du bild på din tatuering?
  • GROD PRINSARNA
    Jen80 skrev 2008-06-30 23:12:50 följande:
    God kväll på er!Kikar in en snabbis efter en lååång kväll med barnen. Eller den började bra... Liam somnade på soffan strax efter att Bolibompa hade börjat och Ilon var i säng 18.30 och Ava kl.19. Men sen vaknade Ava efter en stund och lite senare vaknade Ilon och vägrade somna om. Till slut fick han komma upp, för det gick verkligen inte få honom att somna. Har aldrig hänt tidigare, så vid 21 eller därefter så fick han åka i säng igen, även om han protesterade en kort stund . Ava däremot har vägrat sova tills nu. Var helt slut, men ändå har hon legat här med stora ögon och tittat, ibland gnällt, men vägrat somna. Jaja, nu är det även läggdags för oss...Butte: Underbar bild!! Även om det kanske inte var så kul för er... Hua!!Åh, va fina barn i BT. Taras kombo med Molo-tröjan (poetry) och Katvig-leggings var ju jättefint! Ava hade poetry-bodyn idag. Den är så fin! HAr suiten i 68, men funderar på om man ska ladda upp med en body till... Inget kul med posten. Kommer inte riktigt ihåg vad jag väntar på, men det borde komma snart. En grej beställde jag från Rumba i onsdags eller torsdag. Jaja, hoppas på bättre tur imorgon.
    jobbigt när ungarna vaknar igen... det känns som om att man aldrig mer kommer att lyckas lägga dom!!
    hur känns det att ha tre barn nu då?? vi planerar en till men är endå livrädda inför vad man inte vet... men sen så e man ju livrädd varje gång och endå blir det bara bra
  • GROD PRINSARNA
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-30 23:19:35 följande:
    Eller hur, här trodde jag man hade till augusti på sig att spara till nyhets release, blir tufft det här OT men köpte Nova Stars gråa baggybyxor m blåa sömmar idag och det måste vara ett av de bästa köpen ever! Har sett dem på andra knoddar men inte blivit helt överförtjust men de är SÅÅÅÅ snygga på Oliwer  T om sambon bara stod och log och sa att de var som sydda för honom - rätt bra betyg Nu måste jag stoppa ngt i magen och hoppas jag hinner tillbaka innan hela tråden somnat
    åh det måste jag få se!! har du bild på det?
  • GROD PRINSARNA

zvartaliljan... din maia e så alldeles jätte söt!!
    alla andra barnen var självklart oxå helt bedårande!

• GROD PRINSARNA
    Incommunicado skrev 2008-07-02 19:02:20 följande:
    terezita: tröjan i BT matchar!! tycker det är fint om det inte alltid är ton i ton heller. Söta ungar du har!
    tack dessama... känner mig faktiskt inte nöjd med den kombon, tyckte det var finare med brunt till de byxorna
  • GROD PRINSARNA

måste bara visa vad katvigs hjälmmössor oxå kan vara bra till... milo har öroninflamation och gallskriker om han inte får ha lökar mot öronen, så vad passar bättre än en katvig mössa att hålla i dom åt han

• GROD PRINSARNA
    lillronya skrev 2008-07-02 19:54:42 följande:
    Är det nån som vet om den snygga ej sikke lej-tröjan, som terzitas äldsta son har i bt, finns på riktig bra rea nånstans?
    hippo hn har även byxorna till... bodysuiten med båda långa armar och ben och korta...och så har hon den långarmade tröjan
  • GROD PRINSARNA
    lillronya skrev 2008-07-02 19:56:03 följande:
    Å herregud så sött!!!
    hahaha tack...
    lillronya skrev 2008-07-02 19:58:58 följande:
    Vad kostar t-shirten där? För lat för att kolla....
    minns inte men det var runt hundralappen iallafall!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10