Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ellenagnes skrev 2008-07-03 10:41:05 följande:
    Ok, och dom har inget webshop? Vill så gärna ha sommarsuiten, men har bara hittat den till 25% rabatt. Vill ju ha mer
    Nej, tyvärr. Om jag ändå visste igår! Det fanns många kvar till 50%!
    Men ring till henne kanske hon skickar?

Tack för alla fina kommmentarer om fynden och Lilly! glad man blir!
  • NovJenny
    jompa skrev 2008-07-03 11:47:00 följande:
    Fick nu svar från Babyshop att hon skulle skicka ny plagg till mig och så fick jag lite extra bonuspoäng som kompensation. Måste säga att de skött detta super. Svarat snabbt på mail och varit jättetrevliga, sånt gillar vi.
    Åh, vad bra. Ja sådant gillar vi!
  • NovJenny

Vad kommer Katvig med för färger nu? Såååå nyfiken!

• NovJenny

Pju, läst ikapp!

Vad skoj att ni redan handlar Molosar för fullt.
    Själv är jag jättenöjd med mina fynd här hemma, tar ju ett tag för mig att vämja mig med printen!
    Ränderna gillar jag alltid, men njaaa det andra får sjunka in även om det är fint så känns det inte rätt till Lilly eller Noah. ÄN!

Kollade på Katvigbilderna ängeln la in, gillar inte midiapple så mycket. Har några saker och redan trött. Någon annan som känner lite så?
    Blir så samsamma...
    Ingen som visste vilka färger på ränder som kommer från Katvig?

Nu ska jag kolla bildis.

• NovJenny
    jompa skrev 2008-07-03 20:39:45 följande:
    Kommer bara ihåg några:lila/vitbrun/brunblå/grönrosa/orange
    Ååååh, rosa/orange!

Tack för svaret!

Kikade i bildtråden alldeles nyss.
    Köpte ju hipposarna till Noah i trl 92, de är stor alltså?
    Aja, Noah är ju ändå 90 lång så de kanske passar ändå. Har inte testat.

Fina shorts från Katvig till Liam också. Jag trodde fickorna skulle vara bak! Då kan jag ju glömma sådana till Noah för han drar bort knapparna på en gång. Förstöraren.
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-07-03 20:49:56 följande:
    Milo i 92: ()Han är väl 80-82 cm på bilden. Noah kan säkert ha 92, den är kanske lite större än vad 80 är på Milo, han är väl runt 83-84 lång nu. Han hade passat i 86 med.
    Oj, hahahaha... Jag tyckte den såg lite stor ut också men tyckte det var bra för jag brukar ju köpa 98 till honom mest nu.
    Ska testa den i morgon!
  • NovJenny
    Buttelina skrev 2008-07-03 21:13:02 följande:
    lillebror är 82 lång ca och han har 86 i sin
    Ja, det borde bli bra. Annars får jag väl sälja den. Kostade inte mig många slantar på halva priset..
  • NovJenny

Åååh, var nyss ut på en kvällspromenad och vilken terapi det är! Känns som man är på nyttfödd när man kommer hem!
    Skönt är det att röra på sig utan barnvagn också!

• NovJenny
    lillronya skrev 2008-07-03 23:05:38 följande:
    Å vad du är duktig!Alltså! Jag har fastnat i en tråd om månadspeng till barnen ...Hur mycket har era i månadspeng och hur gamla är de? Ursäkta ot!
    Tack, jag känner mig jätteduktig!
  • NovJenny

Hoppas jag får kläder frpn Enzo i morgon! Hoppas hoppas.

Men jag beställde en hel del onödigt därifrån för jag trodde verkligen inte att något skulle finnas kvar på 50% där.
    haha, kanske mycket åker på T.

Vad det snackas molosar. Ni är så galna, Angelinah du har shoppat massor ju!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10