Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Men åhhh, lilla Ava i bildtråden. Vilka ögon!

• NovJenny
    ängeln83 skrev 2008-07-29 10:10:39 följande:
    Riktigt trist, har ju knappt använt plaggen heller, kruxet är bara att jag inte kommer ihåg vartifrån jag beställt det
    Tror du beställde linnet från funkybaby iaf? Eller minns jag fel?
  • NovJenny

Jag tycker även kappahl hade fina muddjeans för ett tag sedan(lite lika ns), sedan har de ju haft lite molnkläder och bilar men allt i mindre storlekar tyvärr.
    kvaliten vet jag inget om för jag handlar inte mycket där...
    och de hade ju en fin heldress med ränder för ett tag sedan också. men också baby.

• NovJenny
    ängeln83 skrev 2008-07-29 10:24:25 följande:
    Du minns nog rätt Tror nästan bara det är dom som haft linnet, o så trooor jag att t-shirten är från EST.
    Mina orange/turkosa har blekts så himla fort, är inte alls fina i färgen. Jag vill inte ens använda huvtröjan Noah har och sömmarna har åkt upp.
    Borde kanske reklamera...
  • NovJenny
    ängeln83 skrev 2008-07-29 10:32:06 följande:
    Ska maila och kolla vad dom säger om det.Tror dom är använda och tvättade typ 2 gånger, man vill ju kunna använda kläderna lite längre. O så tycker jag också dom tappat färgen, jämförde precis med mössan som aldrig är tvättad och det skiljer jätte mycket i färg.
    Jaa, jag vet. tappar färgen efter 2 tvättar typ. Jag ska nog också maila min butik och fråga om de inte ska hålla bättre än så här, älskar frgen men vill ju ha en hel och fin tröja...

Nej, ska kanske göra mig lite i ordning. Mår mycket bättre idag om det inte vore för halsen då. men mycket bättre i den också.
    Dock blir de väl inte en massa shopping för vi har endast min fp att leva på denna månad, inte mycket att stoppa i shoppingplånkan då inte.
  • NovJenny

Jag älskar också legoland.
    seciellt robothanden om de har den kvar? haha, minns att jag och syster bara knappade in en massa konstigt för vi förstod inget och bytta kort med pappa.

• NovJenny
    jojoa75 skrev 2008-07-29 23:46:52 följande:
    Den såg jag inte? Har ju iofs inte barn i robot åldern än, så vi har inte varit inne på tex robotics center alls än.
    Den ligger längst in har jag för mig och är helt galet rolig! man sitter i en robothand som man själv får styra hur den ska gå innan man sätter sig i den.
    Den kan göra en massa roliga volter och liknande...

Jag som älskar karuseller!
  • NovJenny

Ååh, äntligen nya katvig som jag längtat efter så mycket!

Tycker också freshmilk är lite sega nu. Räcka ut tungan
    Och jag har inte ens sett de i katalogen. Shit vad nyfiken jag är nuuuuu!
    Synd bara att man är fattig som en myra.

• NovJenny
    ängeln83 skrev 2008-08-01 20:52:51 följande:
    Denna midiapplen vill jag ha i långärmad tröja, hoppas det kommerwww.freshmilk.se/images/Katvig/blueapplesuit....
    Undrar om knapparna kommer gå att knäppa?
    Eller den kanske inte blir så vid som katvigs är nu om man inte knäpper knapparna på suiten..
  • NovJenny
    jompa skrev 2008-08-01 20:59:30 följande:
    Förresten jag spamade BT lite Snart är det dags för glass tror jag.
    Härliga bilder! Söta barn och fina kläder... vad sött att han har sin favvotröja, längtar tills noah blir så stor!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10