Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-06 20:42:44 följande:
    Vi har 17 sommarsuits   Oj då!
    Tjohooooo!
    Vill med ha så många men anänder de bara på Noah när han ska kladda med sanden ute. Annars är det otroligt krångligt med knappar och så för han är aldrig stilla.
    Och han har blivit så lång att han ser ut som en big baby. Verkligen.
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-07-06 20:48:16 följande:
    Haha, jag hade nog aldrig fått Milos kula genom det hålet
    Tänkte precis detsamma.
  • NovJenny

Var ser ni nya Katvig? Är så nyfiken ju!

• NovJenny
    Lokatt skrev 2008-07-07 00:08:47 följande:
    katvig bäddset, vart finns det billigast, eller iaf. med inte för dyr frakt? nån med koll?
    Åååhhh, jag har sett det någonstans men minns inte var!

Måste sova nu.
  • NovJenny

Åh, nu blev det ännu mer shopping. Men vara för att jag inte fick något paket idag. Undrar var det tagit vägen.

• NovJenny
    Jen80 skrev 2008-07-07 21:09:22 följande:
    Åh, kommer inte på KLkids. Måste kika ju. Blir grymt trött på min dator!! Och så har jag tvätt i källaren som måste hängas upp och så måste jag ut och ställa in vagnen i garaget. Hmmm, vill mest av allt shoppa lite ju !!
    Handlade där nyss, fanns randiga tights. Men jag köpte de inte. Dock har väl Lilly en större strl än Ava också...
  • NovJenny
    Jen80 skrev 2008-07-07 21:24:34 följande:
    Ja, men jag ska köpa i större storlek. Vet inte om jag ska ta 68 eller 74. Hon har 62 i de hon har nu, men de är lite tighta i midjan, men annars ff lite stora. Har Lily några?Loveliva: Vad har Hilda i sina nu och hur sitter de i midjan? 74 kanske inte ava kan ha på jättelänge...
    Nope, har inga katvigleggins till Lilly. Men beställde nu ett par midiapple. I strl 74.
    Jag hade nog tagit 74 till Ava också kanske, om 62 är så litet. Göringet om de är lite stor heller väl? Speciellt inte när de ligger ner mest.
  • NovJenny

Kikar in lite snabbt. Gud vilken skillnad på Maia. Vad skönt att hon börjar må bättre och att hon är piggare!

Söta barn i bildis också. Fick paket idag med. Så nöjd.

• NovJenny
    Preggi skrev 2008-07-13 13:45:20 följande:
    Det är ju jättesvårt! Orangea med hjärtan, rosa med hästar, rosa med elefanter och palmer, lila med lejon. Har du nåt annat förslag?
    Orange med hjärtan eller elefanter med palmer!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10