Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-05 13:08:45 följande:
    super själv då?
    Bara bra men jag retar mig fortfarande lite på han på bombom.
    Jag ville ju ha det randiga settet till nikki grrrr.
    Jag har knappt varit ute idag bara, för varmt!!!!!!
    Nu åker min flicka på semester med mina föräldrar på söndag. KOMMER SAKNA JAAAAA!!!!
    Men samtidigt skönt att bara ha en baby att "jobba för".
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-07-05 13:59:29 följande:
    synd
    Till bulgarien så det blir nog hett värre.
    Är lite orolig för värmen faktiskt men de lovade att ta hand om min flicka och inte låta henne bränna sig. Får se om hon gillar flyplanet hmmmm.
    Ska ni någonstans i sommar???
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-07-05 14:38:52 följande:
    ja det kommer stjärnor, men jag gillar dom inte det grönrandiga är fint men jag tyckte att muddfärgen var ful
    Det blir säkert jättemysigt i stugan.Vi skall inte heller någonstans.4 veckor gick ju till vattenkoppor så vi åker nog bara till köpenhamns zoo.Har du varit där?
  • nikki2006
    gosmamman skrev 2008-07-05 20:46:38 följande:
    Gokväll ladies, uuunderbara barn o kläder i BT.Jag har också håvat in ett plagg på T för nån dag se. En tröja till stortjejen fr småfolk, den gula med ormar och kameler på.Den är i strl 98/140 så jag hoppas den passar. Hon har ju 110/116 på den andra och den tyckte jag satt lite sladdrigt.Måste få berätta om min duktiga stortös. Igår och idag hade orienteringsklubben massa olika löptävlingar nere på torget (årlig folkfest här).Tösen fick iaf höra av nån att det var en springtävling för barn också så hon frågade om hon fick vara med och det fick hon.Hon började med att chocka oss genom att säga att hon ville springa själv, pappa fick inte följa med.Jag var asnervös vid starten, för under halva loppet kunde man inte se banan. Jag var säker på att hon skulle känna sig vilsen och stanna o gråta (tävlingen var ca 700m).Men hon stod på sig och sprang själv utan att bli ledsen (hon e ganska mammig och harig av sig annars).Andra överraskningen kom när barnen började komma in på upploppet (ca 40 tävlande barn). Hon sprang imål som FEMMA !!!!! Hon har aldrig deltagit i ngt sånt här tidigare och än mindre tränat, det närmsta träning är att busa med kusinerna och gå till dagis *stolt*
    Vad roligt. Du måste vara jätte stolt Så duktig hon är.
  • nikki2006
    Jen80 skrev 2008-07-05 21:11:05 följande:
    God kväll på er!Åh, har en jobbig kväll här hemma. Sambon är på Bruce Springsteen med med mina föräldrar och mina bröder, jag har inget gott här hemma, Ava har varit vaken och lite smått missnöjd hela kvällen och datorn är helt knäpp (stängs av titt som tätt och jag kommer inte in på många sidor). Vill tröstshoppa, men datorn är som sagt knäpp! Vet itne vad jag ska shoppa iaf, men vill väl ha lite mer rosa/vit Katvig (mössa, strumpbyxor, nån som vet?!?!). Eller lite molorea med gratis frakt.... Har inte fastnat för nåt nytt molo än, men det kommer väl ... Brukar ta lite tid hehe...
    Om du bor i närheten av malmö så har bom bom bra rea på katvig och molo. Köpte bla rosa/vit velour jacka där och rosa/vit luvtröja. de hade massor kvar också
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-05 21:22:51 följande:
    Ja, den är sååååå snygg!!!! 2 sådana blir det
    Ska du ha byxorna till? jag älskar muddarna. Verkar så praktiskt med så långa så man kan ha dem länge.
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:29:06 följande:
    Ska också ha sån + byxor i två färger
    Vilka färger????
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-05 21:33:09 följande:
    Nej har inte katvigs strumpbyxor. Använder nästan aldrig det på Hilda  Stackars flicka som inte får ha klänning Men kommer nog börja använda klänning när hon kan stå själv
    Min dotter har inte mycket klänning heller än. Hon är 6 månader och det är som du skriver. Det blir inte så fint innan hon kan gå. men sen har hon massor hon kan ärva av syrran som är 2 år
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10