Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-06 18:07:01 följande:
    Naeh, sambon haaatar Ullared, konstigt eftersom han aldrig ens har varit där Man ska inte lyssna på vad andra säger.Han gillar ju att shoppa annars, han är ju lixom min shopping kompis, så jag tror han skulle stå ut där inne ändå.
    Min man är likadan. jag vill dit men han vägrar fast han aldrig varit där!!!!!
    Men på onsdag skall vi till köpenhamn för lite dansk shopping så det ska bli SUPER KUL
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2008-07-06 18:14:03 följande:
    Knäppa karlar Oo va roligt, får nog bli en tripp till Köpenhamn i sommar.
    Ja min man såg att illium hade affär med molo och katvig så det skall bli kul att se.
    Vill ha eskimå barnen och pingvin med rosa kant.
    Vad skall ni annars göra på semestern?
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2008-07-06 18:20:50 följande:
    Eskimåerna vill jag också ha, eller SKA ha, hoppas dom kommer hit snart. Vi åker 1 vecka till Gotland nästa vecka, ska bli super kul. Sen blir det lite små utflykter, Göteborg, Köpenhamn, Visingsö och nån djurpark. Ni då?
    Vi har haft vår semester. sista dagen idag. Vi har ängnat 4 veckor åt vatt koppor så det har varit lite sådär. Tur det har varit fint väder i alla fall. Nu har min äldsta åkt med mina föräldrar till bulgarien så hon får semester i alla fall.
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-06 18:45:15 följande:
    Min sambo gillar faktiskt GeKås Sant!!! Han kan gå flera timmar nere på teknikavdelningen med alla spel och allt vad som finns där Körde förbi där i torsdags och då var det väldigt tomt på parkeringen, så då var det nog tomt därinne också, kanske berodde på att det var så fint väder
    Vad lycklig du kan vara. jag önskade att min man gillade ullared. Men han vill i alla fall köpa molo kläder och det är ju värt mågot det med
  • nikki2006
    J essica skrev 2008-07-06 19:05:52 följande:
    Varglad för det iaf Sambon gillar väldigt lite från molo. Linneas lurvfleece säger han är det bedrövligaste han nånsin sett Rymdprintet gillar han och det gamla med amerikanska bilar ocgh det med kaninerna det är väl det enda.
    Min man gillde uttrarna och rymdprintet och jeans kläderna och lammen. men pingvinerna tyckte han var jätte tråkig
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-06 19:10:43 följande:
    Han gillar Molo också Ganska nöjd med honom faktiskt Visade honom motorcrossprintet i bildtråden, och ja han tycker det är häftigt.....men jag gillar verkligen inte det....
    Min man måste nog övertalas till älgarna. fick intrycket att han inte gillade det så mycket.
    Jag tyckte det var sådär tills jag såg den på i bildtråden och nu vill jag haaaaaaaaa
  • nikki2006
    J essica skrev 2008-07-06 19:18:24 följande:
    Tror det är ett sånt där print som kossorna. Först gillar man det inte alls och sen när man vant sig bara måste man ha det
    Jag älskade kossorna direkt men det går ju inte att få tag på nu
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-06 19:23:32 följande:
    Ja, just det ja, den fula fickan Är det ficka på alla pojktröjor??? HOPPAS INTE!
    Tror att det är ficka på de flesta tyvärr. jag har sett det på isbjörnarna i alla fall.
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2008-07-06 19:30:19 följande:
    en kotröja som är helt ny säljs på Tradera just nu (inte jag som säljer), har en själv i stlk 80 De går att få tag i ibland, hade förut ett par helt nya suits, men de gick till T, jag älskade printet först men sedan blev jag trött på det - jagade det för mkt...Uttrar finns ju än ibland, jag har flera byxor iaf som är nya o ligger o skräpar, men suit har jag lagt ned - min grabb passar inte riktigt  i uttertyget, svårt matcha tycker jag... borde kanske lägga ut de på T snart.
    Jag vill ha bodysuiten i kossor men tack  så mycket för tipset
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-06 19:35:59 följande:
    Jag har kossorna, men är ganska trött på dem just nu Kanske blir T för dem
    vilken stl och maila när du slängt ut dem jag kanske vill köpa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10