Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godkväll i tråden!
    Vad händer här idag då?

• lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-12 21:06:30 följande:
    hej hejSnackas om att lurvar är återtagna och hålls gisslan i minast en vecka till
    Å nej! Katastrof!!!

Allt bra, annars, idag?
  • lillronya

Jag kan inte citera eller nånting. Det bara strular här....
     Nikki: Allt bra annars, bortsett från lurvhaveri?

• lillronya

Jag kan inte citera eller nånting. Det bara strular här....
     Nikki: Allt bra annars, bortsett från lurvhaveri?

• lillronya
    Incommunicado skrev 2008-08-12 21:54:07 följande:
    Har BESTÄLLT!! Molo förstås!Massor... bla  en del saker jag ej sett här, t ex pingvintröja med stjärnarm. Det var den som fick mig att beställa och sen köpte jag allt.. *gulp*nu ska vi fika o sen ska jag lägga mig o drömma om alla molosar som jag nu väntarpå....
    Hmmmm pingviner med stjärnärm???
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-12 21:50:44 följande:
    vad det strular på denna sidan nu. Jo tack allt är bra annars. jag tror att jag hoppar på torsdag, det känns för långt att åka bara för ett par timmar. Men jag undrar ifall du har lust att ta barnen med dig och gubben och komma till oss en eftermiddag och kväll. Vi kunde ätit och ungåtts eller tittat film eller spelat spel eller bara slappat. Kanske grabbarna kundit tagit en öl eller nåt. Plinga mig i boxen om du är sugen så kan vi spinna vidare på det.Hoppas allt är bra med dig och snyft på lurvisarna. Måste ringa och luska fakta imorgon så man vet vad som händer
    Inboxar genast
  • lillronya

Jag har ju shoppat idag med! Det glömde jag nästan meddela.
    2 hummel t-shirtar och 1 hummel wct-jacka för 448kr!! Så nöjd!

• lillronya
    jompa skrev 2008-08-12 22:06:34 följande:
    Ojsan, var hittade du detta fynd?Har ju faktiskt oxå köpt en Hummel jacka i dag till M, en mörklila för 235kr
    I en butik i Båstad. De hade 40% på all Hummel. Gissa om mina stora tjejer blev glada när de fick välja vars en tröja.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-12 22:10:37 följande:
    kan man inte få en bild i bt???
    Har skickat iväg barnen och de tog ju tröjorna på sej. Hann knäppa en bild på två av tre. Är det ok?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10