Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Myris83 skrev 2008-08-13 07:10:03 följande:
    Gomorgon! Idag ska vi till dagis igen för tredje dagen! det är kul men känns lite konstigt! Nåt nytt jag har missat? Jag letar efter lite molosar, vilka har mest??
    Matador har väl mest tror jag. Gissar bara egentligen.
  • lillronya
    maugu skrev 2008-08-13 07:55:17 följande:
    TACK!Såg fina bilden på Noah och blev inspirerad och tänkte prova Gustafs kläder-och nu passade de..tycker Kikling är så fint...Allt väl?Kram
    Kikkling är jättefint!! Emilio brukar ha bodyn till svarta jeans. Så snyggt!!

Här är allt bra. Emilio är på värsta humöret men annars är det bra.

Hos er då?
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-08-13 08:06:42 följande:
    God morgon!Inne efter en hel dag (nästan) utan att ha kikat här. *abstinens* Igår var det rundtur med sambons syster och kille och på kvällen åt vi på restaurang. Gott och jag är fortfarande mätt.... Snart ska jag till stan en svängVad har hänt här? Några nyheter?
    Godmorgon!

Har lite dålig koll, jag med. Var inte inne här på dagen igår och hela kvällen strulade fl för mej....
  • lillronya
    maugu skrev 2008-08-13 08:07:38 följande:
    Sådär-har precis ramlat ner lite i svarta hålet dvs har med psyket börjat förstå vad jag varit med om-en fas man måste igenom...Vi hade oxå en episod med Gustaf igår-han smet i ett obevakat ögonblick in i vårt sovrum och lyckades ramla ner från vår säng och slå huvudet i elementet--har snygga skrubbsår nu runt ögat (syns dock ej under mössan)men allt gick bra..Kan inte minnas att tjejerna höll på att klättra och fara så mycket som han gör...
    Usch vad det låter jobbigt! Kramar lite.

Alltså jag måste säga att pojkar är sjövilda! Kan inte heller minnas denna aktivitet hos tjejerna.
    jompa skrev 2008-08-13 08:07:48 följande:
    God morgon alla Mulen dag men jag hoppas det spricker upp under eftermiddagen för vi ska åka till en gård med lite djur och kika. Sen en sväng ner till landet oxå.
    Godmorgon!
    Duntoffla skrev 2008-08-13 08:08:05 följande:
    Vad sur jag blir. Mailade LLM i går och undrade om mitt paket var skickat. Då undrade hon om jag betalt? Ehh ja, typ för en vecka sen. Pippilotta hade slut på regnvantar och ordern är inte heller skickad. Det går bra nu...
    Tråkigt när det strular!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-08-13 08:21:00 följande:
    Ja, du vet ju...Igår lämnade vi N hos mormor och morfar när vi 4 (vi har gäster)skulle ut och äta middag.Och självklart så går han. 5 steg utan hjälp. Busunge! Här hemma har han tagit 1-2 steg bara. Undrar om det är på gång nu eller om det var en slump?
    Så himla typiskt att han gick när inte ni var där!
    Säkert på gång nu då.
    jompa skrev 2008-08-13 08:19:04 följande:
    Hihihi hos oss är det tvärtom, här är tjejen vild inte killen. Sonen var så lugn när han var liten och är väl ganska lugn fortfarande men dottern, hjälp där har man fullt upp
    Egentligen är Emilio också lugnare än Anjelin, men han klättrar mer och är mycket modigare. Så det blir ju fler skador och mer jagande på honom.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-08-13 08:25:31 följande:
    Godmorgon! Milo tyckte att klockan sju var en bra tid att gå upp. Pyttsan heller! Sambon ligger fortfarande och drar sig i sängen den latmasken. Dessutom somnade jag inte förrän halv fyra i morse, all jobb och dagis ångest kom över mig och jag insåg att det verkligen var dax nu... *snyft*
    Godmorgon!
    Här ligger också mannen kvar och drar sej medan jag fick gå upp med vilddjuren innan 7.
  • lillronya
    NovJenny skrev 2008-08-13 08:39:44 följande:
    Snackas vilda barn ser jag. kan väl skriva under på det... blir ibland tokig! Dessutom är Noah sjuk nu med förkylningsastma, gubben. så han får ju medicin med adrenalin, så ni kan tänka er.Sedan gör väl den tunga andningen så han måste vara i full gång hela tiden?Gnäller massor gör han också.Ser inte fram emot denna dag! Hoppas allt är bra med Er iaf, på tradera går det ovanligt bra tror jag, är mer än 10 dagar kvar på mina och fick en chock precis, väntar inte folk med att lägga så höga bud?!
    Emilio har ju också asma och jag känner precis igen det du beskriver.
  • lillronya
    belladona skrev 2008-08-13 09:39:43 följande:
    preggi så fin storasyster är i  de prickiga byxorna   ,ska okså köpa dem .Vad är det för tapet ni har den rosa med stjärnor ,var super fin .nikki2006  fina bilder dina barn är så söta och med fiiina kläderjompa underbara  semester bilder har aldrig varit på Gotland .nika söt tjej med katterna jag vill okså har den tröja tillsamans med prickbyxornalilronya fina bilder  ,tycker din tjej är så söt med sina pippilottor ,innan ville inte Tara har sådana men nu gillar hon det  ,jag älskar okså den katvig jackan har den i två olika storlekar tjollabolla  härlig dans han bjöd på  så söt
    Tack! Kul att Tara också gillar pipilottor nu. Det är så sött!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-08-13 09:57:24 följande:
    dom är så himla fina dina barn! ni verkar ha en sån fin sammanhållning . vet du? jag hittade en massa hummel på superrea på bombom 50% rabatt OCH ta 5 betala för 3
    Tack! Så snällt!!
    Ja vi är tajta hela bunten.

Alltså vilken toppenrea!! Jag hittade för 40% rea igår. Ja det på bilden i bt. Men sen ta 5 och betala för tre är ju toppen!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10