Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-08-15 23:32:19 följande:
    Jo det kanske jag kan göra. Eller sätta ut på blocket och hoppas att nån nappar... Vore skönt att bli av med.. Många av våra kläder ser ju helt nya ut. Vi har alltid haft så mkt kläder så det är ju få plagg som är slitna.. Tack för tipsen!
    Känns liksom så synd att bara kasta, tycker jag.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 23:37:43 följande:
    Näe flickor nu pallar inte Tjolla mer! Natti!
    Natti!
  • lillronya
    Jen80 skrev 2008-08-16 06:38:36 följande:
    Åh, varför kan inte Liam sova längre på morgonen?!?! Fattar inte varför han ska vakna så tidigt. Vid 5 vaknade han i morse och man märker ju på honom att han inte sovit färdigt. Somnar runt 19.30 på kvällen och sover inget på dagen längre. Han borde ju behöva mer sömn. Usch, är på dåligt humör idag... Han är ju inte tyst heller utan vill så gärna att Ilon ska vakna.Ska lägga mig på soffan en stund nu ...
    Morgonpigga barn..... Trött mamma.........

Godmorgon i tråden!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2008-08-16 07:37:59 följande:
    Godmorgon girls.Vaknade tidigt, inte så konstigt när man gått upp 5.30 hela veckan, resten av familjen sover fortfarande. O det ser ut att bli fint väder idag också O shoppa har jag också hunnit med Man får ju passa på nu när man är ledig
    Ja solen skiner idag, då blir jag så glad!

Vad har du shoppat för nåt?
  • lillronya
    jompa skrev 2008-08-16 08:21:00 följande:
    God morgonJäkla Fl som strular, blev utslängd igår kväll och kom in i morse men belv utslängd igen .Inget fint väder har vi heller, känns som en tråkdag. Dottern är lite konstig oxå i magen verkar det som, hoppas det inte är något som ställer till det med inskolningen nästa vecka bara.
    Godmorgon!
    Strular inte fl ovanligt mycket just nu? Det är ju hopplöst!

Hoppas att dottern håller sej frisk.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-08-16 08:32:49 följande:
    Jag med vill klämma och känna.
    Jag ska åt HBG-hållet på onsdag. Måtte de ha kommit in då.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-08-16 08:45:13 följande:
    Det verkar ju som att de flesta fick dem igår så då borde det ju ha kommit till på onsdag i alla fall.Är det byxor du ska ha?
    Japp!
    Jag ska de mörka jeansen och de grå armybyxorna. Fast det får nog bli ett par i taget. Är ju skolstart på torsdag, så lite andra inköp behöver göras.
    Dessutom har herr storfot-Emilio vuxit ur sina skor och får inte ner sin fot i annat än kavat....
  • lillronya
    jompa skrev 2008-08-16 08:53:38 följande:
    Hihihihi ja du visst är det jobbigt med klumpfötter, dottern har oxå det Jag är så himla shoppingsugen så jag dör men försöker gå igenom vad som verkligen behövs så jag inte köper massa onödigt. Men lite NS blir det ju, ska ha lurven och lite till Sen nån Katvig tröja till sonen och kanske dottern och kanske kanske nåt Molo plagg men det är osäkert.
    Försöker också tänka igenom vad som behövs.
    Men det är inte lika roligt att handla till de stora barnen som till de små. De stora bestämmer ju själva.
    Det blir en lindexrunda på onsdag iaf. Och en liten AnnaCillrunda.

Och så måste jag fundera ut var jag ska hitta skor till Emilio. Tycker kavats är lite trista, men bra. Fanns en känga på hemsidan som är fin men den hittar jag inte i nån butik....
  • lillronya
    jompa skrev 2008-08-16 08:59:42 följande:
    Ja de är kanske lite tråkiga men bra, du hittar inga på T? Där har jag köpt några vinterskor faktiskt.
    På Tär där en massa vinterskor. Men jag behöver höstskor. Han har bara sandaler.
    ängeln83 skrev 2008-08-16 09:00:02 följande:
    Daaaah, som sagt, krångel.Skulle säga att jag tror att den grön/blå Katvig mössan blir super fin till Liams Name it jacka.
    Ja det bara krånglar!!

Den mössan blir nog superfin!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10