Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tillbaka igen, nu har gästerna åkt, o Liam somnade precis, liiiite i senaste laget men får han inte sova så blir det en kinkig dag.

O jädrans va det är varmt idag 27 grader i skuggan, idag blir det sommarkläder på

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-08-16 14:10:13 följande:
    Hej gänget! Shoppas det ngt? Vi har varit på Maxi ooo så kul... Inte! Jag velar angående NS jeansen. Tror ni att dom jag beställde är jättebreda nertill? Raw light? Är mest rädd för att det ska bli för klumpigt för Milo, tycker ju det är snyggt när dom är baggy. Kanske skulle man ändra till Raw red?
    Hej igen.

Jag tänkte ju först köpa raw light, eftersom dom såg snyggare ut på bild, hade ingen aning om att dom var vidare så därför tog jag dom andra.
    Men det beror ju lite på hur mycket bredare dom är.
    Jag tycker att dom "vanliga" NS är vida så det räcker, och dom blir ju också baggy.
  • ängeln83
    NovJenny skrev 2008-08-16 14:17:42 följande:
    Helt sjukt, det har varit typ 13 grader här hela veckan, nu är det riktigt hett.
    Kan skicka över lite värme till er
    Jag nöjer mej med 20 grader.
  • ängeln83
    NovJenny skrev 2008-08-16 14:19:32 följande:
    Jag tycker tvärtom, att NS skulle kunna vara liiite bredare, det beror ju också på HUR breda de är...
    Jo, dom får ju inte vara för breda, och sen beror det ju lite på hur stort barnet är och hur tjocka/smala ben dom har, Liam är ju så tunn så jag tycker dom blir alldeles lagom breda.
    Här ser du ju hur breda dom är på Liam
    P1040226.JPG
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-08-16 14:22:29 följande:
    Ja jag skulle vilja veta liksom HUR mkt bredare dom är, eller om dom andra är extra smala för det vill jag ju inte heller ha. ÄH! Det går ju att skicka tillbaka faktiskt...
    Maila o fråga vettja
    Tycker det bara bli krångligt när dom ska ha en massa olika modeller, speciellt när man handlar över nätet och inte kan jämföra.
  • ängeln83
    NovJenny skrev 2008-08-16 14:29:43 följande:
    Jo, precis. Man går ju efter vad sitt barn har för ben. Noah är ju väldigt stor och lite knubbig både på ben och mage.
    Då kan det ju vara bra med lite mera bredd.
    På Liam skulle det nog inte se klokt ut.
  • ängeln83

Godkväll damer.

Här har vi precis ätit tacos, Liam håller på att somna och gubben är ute och tvättar bilen.
    Idag har vi cyklat, som vanligt Landade i en super rolig lekpark, tyckte jag och gubben ialla fall, vi hade hopptävling på gungorna

Nån som shoppar nåt?

Angelinah
    Ååh va fin Ida var i nya Katvigen, vet dock inte om jag kan kalla den för lila
    Hum, blev lite osäker på storlek nu, jag beställde 92 till Liam, det lär ju bli tok stort, speciellt i benen, han har ju typ hälften så långa ben som Ida har.

• ängeln83

FL strul nu igen *SUCK*

Sambon kom till altanen där jag stod och putsade fönster, han frågade om FL strulade även ikväll, eftersom jag var där ute

• ängeln83
    gosmamman skrev 2008-08-16 20:28:58 följande:
    Jag vet inte om jag frågat förut men dessa jackor som det kryllar av på tradera, vart kommer dom ifrån?www.tradera.com/NY_ON_THE_PEAK_Softshell_Wind...
    Jupp, dom säljs på på Gekås.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10