-
-
Sååå, nu har jag tagit ett till ryck på T, måste bli av med kläderna, gjorde lite större klädpaket, hoppas det går någorlunda bra ialla fall.
Vill ha en massa shopping pengar NU ju
-
Åååh, nu längtar jag tills Liams nya NS jeans kommer, hoppas på imorgon.
-
Godkväll
Nu är kalaset äntligen överstökat, bara disken kvar men den får vänta en liten stund
Fina bilder i BT, som alltid
-
Molo liknande?
Fyy va man tröttnar på sånt här, känns som det ligger en massa sånt ute just nu.
http://www.tradera.com/Randiga_byxor_Lindex_strl_80_MOLO_liknande-auktion-70579734
(inte min)
-
Inte overall, men sålde nyss en jacka och den fick jag bra betalt för.Smultronhjärta skrev 2008-08-18 19:54:22 följande:Någon som sålt sina Molo vinteroveraller på Tradera nu och fått bra för dem?Har en ny grön 86:a som jag funderar på att lägga ut men velar mellan 1kr utrop eller ganska så högt...
Tror nog att du får bra för en overall om du lägger ut den nu. Kolla lite på T så ser du ju lite hur det går.
Jag hade nog vågat mej på att sätta 1 kr. -
Godmorgon
Här är det morgonpigg mamma, Liam sover fortfarande
-
Jupp, har aldrig kunnat sova länge jag. O dessutom är det skönt med lite egen tid såhär på morgonenlillronya skrev 2008-08-19 07:12:18 följande:Du är alltid uppe med tuppen du. Shoppas det nåt då?
Naah, inte än
Vet inte riktigt vad jag är sugen på heller. -
Jo det är ganska skönt emellanåtlillronya skrev 2008-08-19 07:19:10 följande:Egentid måste man ju ha. Finns mycket roligt nytt att välja på nu ju.Jag beställde från villervlla igår, men det tar ju alltid lite tid därifrån..
Fast det känns som jag köpt allt jag vill ha av det nya, ialla fall Molo, Katvig är jag ju lite skeptisk till annars hade jag kunnat köpa en massa där. O så väntar jag ju på mer från Småfolk såklart.
Ah, Villervalla har vi ju med ju, ska nog kika in där en sväng. -
lillronya
Var precis inne och kikade och där fanns ju en hel del, men jag väntar nog med att beställa tills starsen kommit
NHL kläderna är fina, men för små, dom ligger på T nu, såg att dom fått in ett nytt sett på Lindex men tyvärr bara upp till 80.