Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godmorgon

Idag var det kallt ute igen, o igår var det sommar, hoppas vi slipper regn idag ialla fall.

O jag är super shopping sugen, men hittar inget alls just nu.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Isold

Jaaa, igår var det verkligen sommar, mitt i allt skit väder, men tyvärr varade det inte så länge. Jaja, det är väl bäst att inse att hösten är här.

Mmmh...inte locka sådär ju
    Har faktiskt ingenting ifrån Moonkids.

• ängeln83

Idag har Liam Molo bilar på sej, la precis in en bild i BT.
    Snart måste jag tyvärr inse att bodyn är för liten, fick knappt på den över huvudet o tajt var den också, bilarna som är så fina.

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 09:42:58 följande:
    Hehe förstår att det var tajt, tyckte dom bodysarna från i våras var vääldigt tajta redan från början, framförallt bilarna! Moonkids är ett toppenmärke. Deras tröjor är dösnygga! Köp Nu hoppas jag verkligen att småfolk och molo lurvarna kommer nästa vecka. Vad tror ni flickor? Det måste det väl ändå göra!
    Minst sagt tajt
    Synd att inte bilarna kom i baby tröja med enbart bilar på.

Hoppas också att lurvarna kommer nästa vecka, nu börjar vi ju snart behöva en.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 09:58:57 följande:
    Sitter och funderar över vilken vinteroverall man ska satsa på i år. Jag tycker Molos är lite väl dyra, men det hade inte förvånat mig om en sån hade hamnat här tillsist ändå... Var så inställd på att kunna använda vår ju!Denna var ju fin! shop.millepercille.dk/ShowImage.aspx...
    Jag kommer också vänta med att köpa vinteroverall, känns dumt att slänga ut en massa pengar om den inte kommer användas. Förra vintern var ju dom kalla dagarna ganska så lätt räknade.
  • ängeln83

Tar en liten paus i städningen, känner mej riktigt duktig idag. O nu har jag bara några fönster kvar att putsa sen är alla putsade, tråkigt men skönt när det är gjort.

Sambon fyller år imorgon så det blir lite kalas, då måste det ju vara fint här hemma

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 12:42:16 följande:
    ÅÅ vad är det med fl?! Snart får dom ju skärpa sig! Har inte komit in på minst 1 timma. Irriterande när det spöregnar ute, Milo sover och man är för lat för att städa Shoppingsugen, men vill vänta till nyheter!
    Börjar bli grymt irriterande nu, jag kommer in typ varannan timma, o när man väl kommit in så funkar det bara en liten stund Skrikandes

Också shopping sugen, men på vad?
    Hoppas Småfolk kommer med mera snart, och att det är fiiiiina tröjor, än så länge känner jag mej ganska besviken på det som kommit.
  • ängeln83

Sitter och funderar lite över Katvigs mössor, beställde ju en i helgen, baby storlek, men man kanske ska ta child istället?
    Det står ju att child är ifrån 2 år och det är ju snart Liam.
    Nu har han baby, passar ganska perfekt just nu.
    Nån som vet hur pass mycket större child är?

• ängeln83
    NovJenny skrev 2008-08-17 12:57:09 följande:
    Jag har Child till Noah och har haft ett tag. jag tycker den är jättebra i storlek, men minns vi diskuterade det här för ett tag sedan också. Men noah ör 52 runt huvudet och kan ha den utan vikning, annars täcker den inte öronen så stor är den inte..

Hur gammal är Noah nu igen?
    Jag tror Liam är typ 50 runt huvudet.

Har för mej att baby var ganska tajt om huvudet sist vi provade.

• ängeln83
    NovJenny skrev 2008-08-17 13:11:31 följande:
    Jag har ju en bild på Noah i mitt galleri när han har mössan på sig. Kan ni se den? Mitt plus har precis gått ut så jag vet inte om man ser några bilder... iaf, har han mössan på sig i våras och den har ju krymt efter några tvättar så den sitter inte så på honom nu, men har ingen ny bild.
    Jupp, var precis inne och kikade, den ser ju inte så himlans stor ut, man kanske skulle satsa på den storleken istället då.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10