Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-17 19:32:55 följande:
    Han är extremt löjlig när det gäller färger, till o med rött och orange är tjej färger enligt han.
    Här säger mannen att turkos är girly....
    Men vem bryr sej?
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-08-17 19:44:21 följande:
    haha det var RIKTIGT knäppt
    Ja men sån är ju han.
    jompa skrev 2008-08-17 19:44:32 följande:
    Men herregud, det är ju nästan blått ju Mannen säger nej till rosa på sonen men det är nog det enda.
    Ja det tyckte ju jag med. Men när jag visade me&i:s nya turkosa plyschbyxor så tyckte han att de var för girly. Nån av tjejerna kan ha de i stället tyckte han...

Men Emilio har ju turkosa kläder iaf.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-08-17 19:52:26 följande:
    Ja en pike skulle nog kanske funka här med och jag har varit på väg många gånger att köpa tröjor som är rosa/mörkblå randiga till sonen, tycker det är så fint på killar.
    Ja rosa och mörkblått är jättesnyggt!

Jag tycker det är snyggt med en ljusrosa luvtröja eller t-shirt till jeans på en kille. Det kommer Emilio att ha när han blir större.
  • lillronya
    Angelinah skrev 2008-08-17 20:05:31 följande:
    hellu i tråden idag har vi kollat på hus   i Flen å så fint det var alltså!!! man blev riktigt sugen, men orkar man flytta just nu.. har ju bara bott här lite mer än ett år liksom får se om man budar    spännande!!
    Hej!
    Spännande att titta på hus!!!
  • lillronya
    Jen80 skrev 2008-08-17 21:49:28 följande:
    Vad ska Ilon-pilon ha till de vita/lila byxorna med oranga muddar från Molo? Vill köpa dem, men vet i tisan vad som passar till?!? tröjan vill jag inte ha, för jag försöker att inte köpa tröjor med för mycket vitt i . Så tråkigt när inte fläckarna går bort...
    KAn han inte ha nån småfolktröja? Där brukar ju finnas de färgerna i.
    Fast jag hade haft en enfärgad baströja till.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-17 21:55:23 följande:
    innan jag går och lägger mig skulle jag fråga dig. Ni är inte allergiska mót hund va??????
    Nej det är vi inte. HAr ni hund?
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-17 21:59:47 följande:
    Ja vi har en busig boxer på 4 år. har glömt att fråga dig innan. Ingen som är hundrädd helle va. Vi kan stänga in honom i såfall. Han är super snäll men ganska framfusig och busig
    Nä vi har själva haft hund i alla år. Just nu är vi mellan hundar, eller vad man ska kalla det.

Kanske ändå bäst att du låser in hunden så att inte Ronnie tar den med sej hem. Boxer är hans favvoras!
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-17 22:06:19 följande:
    Vad roligt då får de skoj. han älskar att busa. Då blir det kanske en boxer nästa gång
    Ja vi får väl se vad det blir.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-08-17 22:17:01 följande:
    Hej alla!Här hålls det på med garderobsrensing. Är det fler än jag som grejar med det?? 
    JApp det är på gång här också, mellan varven.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10