Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-08-18 11:28:30 följande:
    ja visst var den söt!Tack. Jag hade glömt bort shampoodlen i lådan, men som tur var passade den än.
    Ja det var tur!!!

Den måste vi använda nån dag här med ju. Har en svart nu....
  • lillronya
    Jen80 skrev 2008-08-18 11:44:20 följande:
    Åh, va mycket jag vill shoppa. Helt sjukt ju! Min lista kan göras låååång, men nu när jag gick igenom gamla kläder för 10:nde gången så finns det nog inte så mycket mer att sälja. Hmmm, hur ska detta gå?!? GRYMT SHOPPINGSUGEN!!!NS jeans till Liam och IlonMolo-mjukisar till IlonMolo-tröja randig till IlonKatvig brunrandig tröja till Liam eller IlonKatvig grönrandig tröja till den som inte får brunrandig Katvig grönrandig fuskkrage till IlonKatvig grönrandig mössa till IlonM.m m.m m.m.... Ja, men lurv till Liam och lurvoverall till Ava. Blå NS hood till Ilon.. Nä, nu får jag ge mig. Har jackor och sånt trist att lägga pengarna på med .
    Härlig lista!!
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 12:07:25 följande:
    Hej å hå! Nu är vi tillbaka och Milo har ätit och sover nu. Dte gick toppen, han lekte hela tiden och brydde sig inte så värst mkt om mig. Kom nån gång då och då och kramades. Goa killen! Min lillebror har oxå gått på den avdelningen och haft 2 av fröknarna och Milo är så himla lik honom så dom kallade honom för "jimmy" hela tiden Jen80: Ingen dålig shoppinglista Jag vill oxå ha NS till Milo, ska åka in och kika på dom när Milo vaknar...Ängeln: Mina apor är tvättade och dom är fina. Visst har dom fällt lite, men inte alls mkt. Däremot har jag en blå tröja med helikoptrar från Småfolk som ser hemsk ut. Helikoptrarna var orange i början och det ser man inte ens nu. Så trist!Lourdes: Alltså, det är ju faktiskt hennes fel att hon sett fel storlek. Dessutom vet jag inte om jag tror på det, hon kanske bara ångrar sig. Då får hon köpa den och lägga ut den igen...
    Skönt att det gick bra!
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-18 13:16:59 följande:
    Lillronja vilka fina färger det är på emilios katvig blå och vilka fina söta barn i molnentjollabolla fina killen i bt
    Tack!!
  • lillronya
    CamillaJ skrev 2008-08-18 14:14:17 följande:
    God dag tjejer..Idag fick jag Stoooort paket i lådan med massa NS kläder Och så lite till kusinerna.Det va riktigt trevligt NS army gråa åhhh.. det är dom finaste Åh så fina bilder i bildis ...
    Bild tack!!
  • lillronya
    jompa skrev 2008-08-18 18:49:34 följande:
    Ni tjejer som har koll på det mesta, en sulky med hyfsat bra liggläge, behöver en till dagis så jag ska leta på blocket men vilket märke ska jag leta efter och vad heter de?
    Emmaljunga scooter är perfekt!!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-08-18 19:03:29 följande:
    tack tyckte det var superfint med lindex velourjackan till... måste ha en sån till lillebror för den han hade på sig var isabels strl 110
    Jättefina hjärtegull i bt!!!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-08-18 18:10:49 följande:
    De är rätt normala i storlekarna. En del print är lite smalare och en del ngt större. Men generellt normala Lillronya- Fina barn i Småfolk, Katvig och fina Moln! Loveliva- Fina Hilda och Love i Molo och Katvig. Vad snäll Love är som matar Hilda Smilla- Duktiga Svea som knatar i Schampoodle och Molo!Tjolla- Milo ser ut att trivas bra på dagis! Camilla- Fina Albin och Isak i NS, IdaT och Katvig! Och massa fin shopping. Stod och fingrade på de gråa NS-byxorna idag. Så sköna kändes de!Incommunicado- Vad duktig D är som sitter så ordentligt på stol så där.  Fin i Molo och Katvig.Humla- Hon ser så go ut din Moa!Hilti- Superfina "rymdgubbar" Jompa- fin shopping
    Tack!
  • lillronya

Å vad sur jag blir!!
    Har köpt nya fina skor till Emilio och så skulle jag visa er så nåt ärkenöt bitit på kamersadden så den går inte att få in i kameran.
    Skulle tro att ärkenötet heter Anjelin......
    Ingen minneskortläsare på denna datorn ju och mannen sitter vid den andra.

• lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 20:45:07 följande:
    Kan man se dom på nätet?ÅÅÅÅ jag vet fortfarande inte jag ska beställa Nova Star raw red eller Light!! Vill ju ha dom nuu, eller helst se dom, men dom skulle inte få in dom på toddler förrän i september. Bläää!
    Varför inte förrän i september?
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 20:52:34 följande:
    Ja du, ingen aning
    Konstigt...

Ska kolla om AnnaCill har fått in nya NS på onsdag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10