Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

maugu skrev 2008-08-19 17:37:36 följande:
    Hej,hej!Kikar in...har äntligen fått tag på älgtröja+katt tröja med prickiga ärmar i stk 140 från MOLO. Batinki är snälla nog att beställa in så förhoppningsvis om två veckor är de här...dessutom är det en Batinki bebis på väg i dagarna-poppis år för webshops bebisar
    Hej hej. Ja, det verkar vara värsta babyboomen bland butikerna i år När är förresten BF för dig?
    nikki2006 skrev 2008-08-19 17:27:38 följande:
    hej hejNu skall jag på meandi party om tio minuter. Nyfiken
    Spännande! Ha så trevligt!
  • Duntoffla
    Tjejtriss skrev 2008-08-19 18:41:16 följande:
    Min regnbågsoverall är upp i 921 kr! Vågar knappt säga vad jag gav för den..
    KUL! Grattis! (antar att du inte gav så mycket för den då )
    Det blir en bra månad för dig det här
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-19 18:58:23 följande:
    Kanonbra ju!!!
     Ja, jag köpte den ju beggad fast i fint skick.
    maugu skrev 2008-08-19 19:08:40 följande:
    Vart hittade du 140? Jag har kammat igenom alla svenska webshopar men har bara funnit få plagg i stk 140..skidåkarklänningen lät intressant..dock, jag köpte kattklänningen i 128 och det var tur för den var STTOOOORR..tycker det är så märkligt storlekssystem..
    Ok. det är ju inte långt kvar då.
    maugu skrev 2008-08-19 19:11:07 följande:
    Duntoffla-vilken storlek har du på Noels jeans från NS?De satt supersnyggt..
    Tyckte du? Tack! Jag var lite osäker själv då mudden inte satt lika snyggt som på de beiga. Har 86 i dem båda.

Nu ska jag ta hand om grinolle här. Han är inne i en gnällfas igen...
  • Duntoffla

Middag och nattning avklarad! Puh! Snart går mina auktioner ut.

Jen- vad fin Ilon är i NS-byxorna och Katvig mössa. Och vilken söt liten guldlock!
     Superfina skor! Vad är det för märke och var har du köpt dem?

Skjorta skulle vara fint på dopet. Och jag tycker nog att vanliga raka jeans skulle vara snyggt. Eller att ha en liten pullover/kavaj till NS-byxorna så ser det mer finklätt ut.

Ängeln- Haha....kunde inte låta bli att skratta över sambons reaktion ang kläderna. 

Angelinah- Vilken söt liten suris!

Weronica- Vad sön sonen är i Moonkids! Stod och klämde på den bruna tröjan igår. Så mjuk och härlig.
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-08-19 20:24:21 följande:
    Å vad jag blir avis!!
    gosmamman skrev 2008-08-19 20:24:37 följande:
    Fiiina, bra pris också! Grattis!!!
    Eller hur? SÅ nöjd!
    Hilti skrev 2008-08-19 20:24:32 följande:
    Duntoffla, den blev min *svettas* Pratar om stjärnbodyn altså....
    Ja, jag såg det Hoppas att du blir nöjd!
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-08-19 20:24:37 följande:
    Fiiina, bra pris också! Grattis!!!
    Tack menar jag
    ängeln83 skrev 2008-08-19 20:15:26 följande:
    GodkvällHär har det varit full rulle hela eftermiddagen, besök här hemma av några kompisar och Liams bästa kompis Ella, sen blev det en rejäl cykelrunda, kvällsmat och nu har han precis somnat.Sambon blev helt galen när jag sa att alla trodde att Liam var en flicka tidigare idag, "Jamen va F*N tror du när han har den t-shirten på sej"...så han letade upp nya pojkiga kläder och satte på Liam Vad läser jag?Är lurvarna på g till Lilla Max, eller är det vanliga fleece?
    Äh. vad vet folk på ÖF?
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-08-19 20:31:58 följande:
    Denna har jag inte sett, huuuur söööt som helst!!!!!!!!!!!!www.freshmilk.se/popup_image.php&ima...
    Den såg jag för första gången i går på Matador.
    Preggi skrev 2008-08-19 20:34:07 följande:
    Godkväll!Andra dagen på jobbet avklarad.. Eftermiddagen var lite seg men det känns ändå bra. gosmamman, hur går det iskolan? Har du fått börja? Vad fina alla barn är i BT och så fina kläder. Jag har inte köpt nåt på jättelänge.. Det måste det nog bli ändring på. Har det kommit nåt nytt? Jag har inte orkat läsa tillbaka.
    Go kväll! Vad bra att det känns bra med jobbet. Haha...köpt saker på jättelänge? Var inte du på Vildänglar i fredags?
  • Duntoffla
    Hilti skrev 2008-08-19 20:46:55 följande:
    Klart jeg blir nöjd Snart har du penger på ditt konto også...
    Trevligt! Jag ska sätta mig och packa alla saker snart
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 20:42:12 följande:
    ÅH VAD kul! Vad sa sambon nu då? Jag är fortfarande så j**la besviken på mitt jobb och schema. Vem vill in och jobba mellan 13-16 varje fredag?! När jag dessutom ber dom att lösa en em så ger dom mig en till, den enda dagen jag var ledig innan... Känns riktigt pissigt.
    Vad tråkigt att det inte känns hundra Går det inte alls att prata med dem?
    Preggi skrev 2008-08-19 20:49:17 följande:
    Tråkigt att det inte känns bra med schemat och ditt jobb. Hoppas att det löser sig...
    Tack! haha...ja, det som hände förra veckan var då liksom. Ny vecka=ny shopping! Vad är du sugen på? Blir det NS-lurv?

Sen har Addnature lite rea på Nanook om du behöver "vanlig" fleece.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10