Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-20 21:48:15 följande:
    rusar å köper en åverallis nu brb..
    Haha...galna kvinna! Men den är verkligen superfin! Hade jag haft en tjej hade jag lätt köpt den
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-20 21:54:35 följande:
    vi har inga kavat   men i pax o rådis har vi 21 o molos ofodrade har vi 23 i
    Jag hoppas att du köpte en i Idas storlek och inte till dig själv
    Angelinah skrev 2008-08-20 21:56:21 följande:
    å dom funderar jag åxå på   men.. känns lite mycket med dom OCH åverallis inköp samma dag har ju Molo lista på 5500.- som ska betalas snart åxå
    Ja, de är så fina men du kanske ska vänta tills du betat av din lilla lista.

Skulle egentligen vilja se hur den grå blivit efter tvätt...FundersamÄr det fortfarande ingen som tvättat sin grå med gröna och rosa stars?

Och vad matchar man till den grå utom den grönrandiga med muddar?
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-20 22:05:51 följande:
    Jag måste ju vänta tills imorgon ju i butiken.. Annars kommer ju Fredrik hem först och öppnar paketet... Nu kan jag ju smyga hem den i väskan.. Det är fest på mitt jobb imorgon så jag måste gå och lägga mig nu.Godnatt! Shoppa väl!
    Go natt! Vi har också personalfest imorgon.
    Angelinah skrev 2008-08-20 22:10:08 följande:
    Låvar! den va till Ida Mina grå ligger o väntar på sin första tvätt just.. Bör hinna åka denna veckan tror jag..Hm... den har man råååååååsa till ju
    Du kan väl rapportera sen hur den blev. Är så rädd att den ska bli dassig.
    Hmm...rååååsa är nog inte Noels färg. Det funkar med starsen men inte mycket rosa

Jag får fundera lite till.

Nu ska jag slänga mig i soffan och käka äpple och keso och kolla på en film i väntan på att sambon kommer hem.

Shoppa väl!
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 22:15:10 följande:
    NS såklart!!! Jag ska nog försöka tvätta lite imorgon mellan varven. Hmm jag funderar dock, vad tvättar man den med?! Den och orange/röda byxorna vet jag inte riktigt vart jag ska placera
    Ja, just ja. NS funkar ju bra. Tack! Jag tvättar orange/röd med annat rött hemma. Den där skulle jag nog bara våga tvätta med ljusare kläder.
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 22:13:21 följande:
    HAHA ja jag får väl göra det Jag får väl erbjuda en mysdag med Skatten så lär hon inte märka om vi shoppar hela dagen lång Låter som ni haft en mysig dag, härligt!! Du den är tokfin, nästan så man får sätta ett par tofsar på Skatten (För alla smygläsare som tror jag är heeelt galen var det bara ett SKÄMT! )Lina -- Låter bra det, hoppas det håller i sig!
    Yeah right! Erkänn att Skatten springer omkring dagarna i ända med tofsar och flätor
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2008-08-20 22:18:41 följande:
    jodå tvättat flera ggr och rapporterat till dig efter första. De bleknar - sorry! efter 2 ggr börjar de se lite slitna ut i det grå, men vad gör det? luuuv plaggen! köpte min första lurv idag, på T:www.tradera.com/auction/auction.aspx 74, jag har paxat en ny grå i stlk 80 men vill ha en extra o tror 74 räcker just nu.Fyndat också:www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6989...www.tradera.com/auction/auction.aspx säljare... Någon här?
    Jag är så virrig! Sorry! Generad *skyller på amningshjärna fortfarande*

Åh, jag får fundera lite till.

Oj vilka fina fynd du har gjort!
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 22:25:15 följande:
    försöker du ens protestera?? *galna kvinna* Lina --- hmm nu ska du inte vara sån' *lipar* Tofflan --- Ssccchyyy, inte så högt tack!! flätor, rååååsa kläder och dockorna är ju bara i smyyyyg juh.. Känner mig lite utmobbad här, tur att Angelinah stöttar mig iaf (fast tvätten va visst viktigare... hmmm)
      Puss på´re!
  • Duntoffla

God morgon!

Angelinah- Fina Bubblan i stars och ränder! Jag måste definitivt ha den turkosa stjärnbodyn märker jag Hmm...undrar om sambon går med på att svänga förbi Matador ikväll när han ska skjutsa mig till personalfesten? Oskyldig

Nikki- Gud vad söt lillan är i VV och bubblor/prickarna!

rixpucko skrev 2008-08-21 09:21:40 följande:
    Finns det någon NS-tråd?
    Ja, fast jag vet tyvärr inte länken men det gör säkert ngn annan här
  • Duntoffla
    Saraia skrev 2008-08-21 09:04:25 följande:
    spana in 1klass, lite rea på nyhetskläder! (molo NS bla)
    Hmm...undrar varför då? Ingen som handlar där längre med den skyhöga frakten?
    Synd då det var en av favoritbutikerna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10