• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-12 08:37:23 följande:
    Jen80, Söta Ava som bara blir mer och mer lik sina bröder, så söt när hon sover och fina kläder oxå
    Tjollabolla skrev 2008-07-12 09:17:31 följande:
    ÅÅ Alex & Ava ser så gosiga ut i bt så man bara vill käka upp dom!  Å alla andra ungar med, såklart...!
    Tack  . Ja, jag tycker det är så svårt att se om de är lika. Man ser ju att de tillhör varandra, men tycker inte de är så lika fast många tycker det.
    Åh, tråkig dag. Har inget inplanerat och sambon är iväg och jobbar hela helgen . Finns inga affärer alls i närheten så det får väl bli lekplatsen med barnen om ett tag. Men just nu sover Ava och sen lagom när hon vaknar så ska väl Ilon sova. Knäppt när barnen sover omlott, men Ava är ju flyttbar iaf .
    Kanske ska shoppa nåt kul i brist på annat .
    CamillaJ. Åh, va fin den kombon var på Albin. Han är så söt !! Och duktiga Isak. Kanske ska ut och träna med Liam så han lär sig nån gång. Då blir det inte så svårt att aktivera honom sen .
  • Jen80
    Emmsan skrev 2008-07-12 10:53:58 följande:
    tack för fina bilder på katvigs velour jacka.. tvekar lite m storleken till mina stora killar bara de har ju 104 o 110 i vanliga fall o det är de enda storlekarna jag har hittat så nu hoppas jag på att ni säger att de är ngt stora i storleken???eller?samt vaaaaaaar hittar jag molos nya fina "regnbågskläder"???????
    Jag köpte stl 110 till min kille som har 104 i vanliga fall. Den är lite stor, men inte så det stör. Det gör ju inget om just de är lite stora. Men det är ju en smaksak. Har tyvärr inget kort när han har den på sig, men kanske kan fixa lite senare om du vill.
    För just nu är min stora kille hemma hos en kompis själv för första gången . Min stora kille!! Ilon och Ava sover så jag har en lugn och tyst stund. Känns helkonstigt! Hade tänkt spackla lite i Liams blivande rum som aldrigblir klart, men vet inte om jag orkar. Liam vaknade vid 4.45 i morse, men vi somnade om en halvtimme och sen var det morgon tyckte han. Uscha! Kanske ska passa på att vila - framför datorn en stund ...
  • Jen80
    Emmsan skrev 2008-07-12 10:53:58 följande:
    tack för fina bilder på katvigs velour jacka.. tvekar lite m storleken till mina stora killar bara de har ju 104 o 110 i vanliga fall o det är de enda storlekarna jag har hittat så nu hoppas jag på att ni säger att de är ngt stora i storleken???eller?samt vaaaaaaar hittar jag molos nya fina "regnbågskläder"???????
    Såg nu att du hoppades på att de skulle vara lite stora i storleken och ja, de är de. Ilon har 98 i sin (Liams gamla) och den är alldeles för stor. Han har 86/92 i kläder nu. Liams funkar bra, men en 104 skulle vara perfekt på honom nu. Han har 104 i sina vanliga kläder.
  • Jen80

Åh, vilken em/kväll!! Barnen har varit helt galna och mitt huvud håller på att sprängas efter att skrikande. Men nu är Ilon i säng, Liam ligger på soffan och min tanke är att han ska somna där vilken minut som helst och Ava ligger redan på soffan och sover . Jobbig em, men en lugn och tidig kväll!!
    Sambon är iväg och jobbar tills imorgon kväll så jag vill också shoppa!! Vår dator är dock fortfarande lite knäpp så jag har svårt att komma in på många av shopparna (kanske sambon som fixat det ) och jag kan inte lägga in nåt på T som ska säljas heller. Irriterande! Ska prata med min data-kunniga bror så fort han ringer och se om han kan fixa det.

CamillaJ: Åh, vin och jordnötsringar låter gott ! Har inget gott till ikväll . ett gäng mammor jag känner är inne i stan ikväll och äter gott, dricker och lyssnar på bra musik. Tyvärr kunde jag ju inte följa med både pga Ava och att niklas jobbar. Åh, man börjar bli lite sugen nu när man hör andra som går ut nu. Men men, nästa sommar.... (har sagt så i några år nu hehe).

• Jen80

Miow: Åh, va söt din tjej är!! nu längtar jag tills Ava börjar gå haha. Blev ju nästan sugen att köpa det setet till henne som hon kan ha nästa år .

• Jen80

Jaja, trodde det var en lugn kväll för mig själv, men Ava vaknade lagom när jag hade burit upp Liam. inte är hon så nöjd heller. Lite knip i magen och väldigt trött. Hoppas hon somnar snart.

karmasus skrev 2008-07-12 20:27:11 följande:
    Jag måste bara tipsa om en butik jag var inne i igår i Carlshamn! Jättetrevliga! De har Molo, Katvig och Småfolk och REA! ;) 50% på massor och de hade en hel del kvar i många storlekar. De har ingen webbshop, men skickar gärna. (jag var tvungen att fråga hehe)www.busochrackartyg.com/kontakt.htmlJ essica skrev 2008-07-12 20:21:54 följande:
    Synd jag inte visste det tidigare. Sambon jobbar ju i Karlshamn, så han hade gott kunnat köra förbi där efter jobbet idag. Imorgon är det ju stängt och sen kommer han hem. Åker inte ner förrän på torsdag igen ochdå kanske det inte är så mycket kvar... hade de någon rosa/vit velour??
  • Jen80

Jaha, så har man gjort av med lite pengar som inte var tänkt... Blev en molo-body och byxa på T. Grön med vita prickar och rosa kanter. 170-180 kr för bägge. Fynd, men ändå inte nåt jag egentligen verkligen ville ha. Jaja, blir nog använt nån gång ...

• Jen80
    nikki2006 skrev 2008-07-12 22:46:54 följande:
    Jag har ett sånt sett jag ÄLSKAR DETJag köpte med lila också men blev aldrig lika förtjust i det som i det gröna. Tror inte dú kommer ångra dig
    Nej, får hoppas på det . Men det är i stl 62 bägge två och jag är rädd för att byxorna är för stora när bodyn är lagom, men det kanske inte är så. Tycker de byxorna egentligen sitter bättre på äldre barn, när de tjockat på sig lite . Jaja, det blir nog bra .
  • Jen80
    nikki2006 skrev 2008-07-12 22:53:54 följande:
    Tråkigt när man blir osäker på impuls köpMen i värsta fall får du slänga ut det igen på t
    Ja, man fr väl göra det om det inte passar. Bra att T finns ...
  • Jen80
    CamillaJ skrev 2008-07-12 23:13:26 följande:
    Så lite så
    Äh, får skriva här!! Mitt msn är hellustigt! Får höras imorgon...
    Ska iaf gå och lägga mig nu så god natt Camilla och alla ni anda .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10