• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-13 20:23:12 följande:
    Verkar som att ni haft en mysig dag!Jag tycker det är hpllöst med byxa och tröja på små bebisar. Bara kasar omkring, tycker jag.Fina fynd du väntar på!
    Ja, du har rätt. Tycker ju också så egentligen. Bra att du påminner mig .
    nikki2006 skrev 2008-07-13 20:25:36 följande:
    Skönt att du orkade idag. jag har faktiskt tänkt lite på dig idag. Lät som att du hade haft så himla jobbig natt. Kul att det gick så bra ändå.Och nu är du redo för shopping hi hi.Se bara till att du är i säng i tid ikväll. jag vill inte se dig här efter elva hi hi
    Åh, va gullig du är . Men ikväll ska jag sitta uppe och vänta på min älskling som kommer hem från jobbet runt 23-23.30 . Men han har lovat att ta pojkarna imorgon bitti .
    loveliva skrev 2008-07-13 20:28:36 följande:
    Go kväll!!! Nu är jag & Hilda hemma efter en underbar helg i Bohuslän Har firat min faster som fyllde 55 år. Så har jag missat nåt i helgen? Någon extrem rea eller några nyheter kanske?Jen80Varför denna hemska natt?
    Ja, det kan man ju undra. Barnen växlade sådär mysigt med att vara vakna. Själv somnade jag efter 24. Liam vaknade 2 ggr där innan jag somnade. Ava vaknade vid 1 och ville äta, Liam vid 3 och ville kissa, sen vaknade Ava vid 4 och hade svårt att somna om. Vid 5 ropade Liam på mig och då hade jag ännu inte somnat om. Fick ligga hos honom en liten stund så han somnade om och sen började Ava låta nere i våra sängar så då fick jag spinga ner till henne och så somnade jag lagom till Liam ropar vid 6 och vill komma ner. Så då var det bara att kliva upp och se glad ut hmmm... Hoppas på en bättre natt inatt.
  • Jen80
    nikki2006 skrev 2008-07-13 20:38:10 följande:
    Vad skönt med sov morgon.Något att se fram emot.Skönt bara med en lugn kväll framför datorn eller hur????
    Japp, sitter här med en skål popcorn och ett glas hallonsoda .
    Brukar inte bli så mycket sovmorgon, men ändå så jag och Ava kan ligga kvar i sängen och mysa lite utan att de stora kommer och hoppar. Sen brukar vi äta frukost tillsammans runt 8 eller därefter .
  • Jen80

Men åh va tiden går fort med Ava. Hon vaknade förrut och var lite ledsen i sin säng. Så kommer jag in och hon ger mig världens smile. Min lilla nyfödda tjej ligger där i sängen och ler stort för att jag kommer in. Vart har alla veckor tagit vägen Gråter?!?!?
    Sen följer hon mig med blicken vart jag än går och ser hon mig inte längre så börjar hon nästan jämt att gnälla. Mammas lilla tjej . Så har aldrig pojkarna gjort hehe.

Tjolla: Åh, den glömde jag bort. Kanske lika bra det, då jag redan har en del som ska betalas . Grattis iaf !

• Jen80
    loveliva skrev 2008-07-13 21:12:23 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx!!!!!!!! Jag vann denna underbara!!!
    Åh, den glömde jag också bort haha. Vågade inte gå in på T ikväll då det blivit alldeles för många impulsköp där . Får nog gå och kolla där iaf så det inte är fler fina grejer jag missar...
  • Jen80
    NovJenny skrev 2008-07-13 21:29:50 följande:
    Precis så är Lilly med! Noah brydde sig varken om mig eller sambon så jag har liksom inte känns av denna "mammighet".. det är nu de senaste veckorna han blivit lite mammig.Känner mig på ett sett smickrad av att hon saknar mig så fort hon inte ser mig! Hi hi. mysigt med de små.
    Buttelina skrev 2008-07-13 21:37:19 följande:
    så var isabel också en riktig mammig liten tös.
    Åh, det gör mig ingenting. Hon får gärna vara mammig. Har alltid varit så snål med mina barn så en mammig liten tjej som helst är hos mamma är bara ett plus... om det är lite sådär lagom dvs ...
  • Jen80
    Tjejtriss skrev 2008-07-13 22:09:35 följande:
    Måste passa på att fråga dig. Hur blev fotografkorten ni tog när Ava var pyttis?
    Åh, de blev så fina !! Har inte fått dem än, men har de so små på ett A4. Ska se om det kan bli nåt med min kamera så kan ni få se en del ...
    Buttelina skrev 2008-07-13 22:10:40 följande:
    haha, du kommer snart "tröttna" på mammigheten isabel klängde på mig oavbrutet tills hon var ca 1 1/2 år... och när hon skulle börja på dagis funkade det INTE alls för hon grät halva dagarna och ville inte äta för att hon ville till sin maaaaamma men å andra sidan så har jag och isabel en underbar relation, hon är så himla, sympatisk, omtänksam och snäll. Helt underbar!
    Ja, jag var också lite fööör mammig när jag var liten. Så vill jag inte att det ska vara (kan man få välja ?!?!). Känner mig helt lugn inför inskolningen med Liam då jag verkligen inte kan tänka mig att han skulle börja gråta en endaste gång. Han har inte varit bortlämnad många gånger alls, men han är ingen sån som bryr sig heller. Han kan vara rätt mammig nu för tiden, men aldrig så att han är svår att lämna till nån annan. JÄtteskönt! Skulle inte klara att lämna dem gråtandes. Åh, får ångest bara jag tänker på det..
  • Jen80

I BT ligger nu lite minibilder tagna hos fotografen. Korten kommer nog efter semestern och så...

• Jen80
    Buttelina skrev 2008-07-13 22:27:50 följande:
    ja det var hemskt. isabel bara grät och grät och tyckte att jag var världens hemskaste som lämnade henne. mitt hjärta gick isönder varje dag så hon fick sluta efter ett par veckor... det blev liksom inte bättre... har henne hellre hemma lillebror blir nog liiite lättare, men inte allt för lätt. han blr superledsen om han är hemma och jag ska åka och handla eller nått. Skönt på ett sätt med barn som bara säger hejdå när man lämnar dom, men vill dom inte följa med en hem när man hämtar så blir man ledsen för det aldrig blir man nöjd
    Usch, va jobigt . sånt fasar jag för. Är det nån som kommer vara så så är det Ava isf. När jag började lekis sprangjag efter mamma och grät. Usch, jag var så mammig. Så nej, lite lagom är bra . Sådär att när alla ska klämma och gosa med henne på släktträffar så ska hon vilja komma till mig efter en liten stund hehe... Själviska mamman
  • Jen80
    nikki2006 skrev 2008-07-13 22:38:23 följande:
    Nu kommer min man och snor datorn så nu måste jag säga god natt.Tack för alla trevliga samtal ikväll och sov gott mina vänner
    God natt och sov gott. Jag hoppas min sambo kommer snart...
  • Jen80
    Lina med Liten skrev 2008-07-13 22:39:47 följande:
    Oj vad hormonerna fick fart här då.... Började nästan lipa när jag såg bilderna m lilla handen i din hand(eller är det gubbens?) och fossingarna *snörvel*
    Sambons hand . Ja, de är så fina. Älskar liten mot stor.
    Det kortet när hon ligger på hans arm är helt underbart. Har velat ha ett sånt kort i flera år, men aldrig tagit när de andra var små. Nu har jag äntligen fått ett . Ska bli en fin förstoring i svartvitt och kvadratiskt att ha här på väggen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10