Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
lillronya skrev 2008-07-13 20:23:12 följande:
Verkar som att ni haft en mysig dag!Jag tycker det är hpllöst med byxa och tröja på små bebisar. Bara kasar omkring, tycker jag.Fina fynd du väntar på!
Ja, du har rätt. Tycker ju också så egentligen. Bra att du påminner mig

.
nikki2006 skrev 2008-07-13 20:25:36 följande:
Skönt att du orkade idag. jag har faktiskt tänkt lite på dig idag. Lät som att du hade haft så himla jobbig natt. Kul att det gick så bra ändå.Och nu är du redo för shopping hi
hi.Se bara till att du är i säng i tid ikväll. jag vill inte se dig här efter elva hi hi
Åh, va gullig du är

. Men ikväll ska jag sitta uppe och vänta på min älskling som kommer hem från jobbet runt 23-23.30

. Men han har lovat att ta pojkarna imorgon bitti

.
loveliva skrev 2008-07-13 20:28:36 följande:
Go kväll!!! Nu är jag & Hilda hemma efter en underbar helg i Bohuslän Har firat min faster som fyllde 55 år. Så har jag missat nåt i helgen? Någon extrem rea eller några nyheter kanske?Jen80Varför denna hemska natt?
Ja, det kan man ju undra. Barnen växlade sådär mysigt med att vara vakna. Själv somnade jag efter 24. Liam vaknade 2 ggr där innan jag somnade. Ava vaknade vid 1 och ville äta, Liam vid 3 och ville kissa, sen vaknade Ava vid 4 och hade svårt att somna om. Vid 5 ropade Liam på mig och då hade jag ännu inte somnat om. Fick ligga hos honom en liten stund så han somnade om och sen började Ava låta nere i våra sängar så då fick jag spinga ner till henne och så somnade jag lagom till Liam ropar vid 6 och vill komma ner. Så då var det bara att kliva upp och se glad ut hmmm... Hoppas på en bättre natt inatt.