• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-03 18:15:30 följande:
    Jobbigt när man inte hittar det man söker..
    haha det är ju bara en mössa men tusan man blir ju desperaaaaat kanske skulle satsa på ett set i den nya gula färgen ist hmm...
  • Emmsan
    lillronya skrev 2008-06-03 18:35:38 följande:
    Ja det är rätt taktik! Hittar man inte detaljen till setet måste man ju ha ett annat set.
    haha jaaaa det måste ju matcha
  • Emmsan
    lillronya skrev 2008-06-03 19:43:22 följande:
    Ja så lägger jag fram det här hemma. Tycker du inte det behövs en tröja till de här byxorna? Eller en mössa till den här jackan? Eller en jacka till mössan.
    hahahaha uuunderbart brukar köra samma på min sambo men han säger bara jaja bara köp men sälj lite på tradera oxå ;)
  • Emmsan

föressten nu damp skattepengarna ner på kontot

• Emmsan

akuuuut har svärmor å¨msn o hon säger bara kööööp nä vi kikar på en heldräkt från småfolk hon vill ge melker men vilken storlek tycker ni han ska ha? han e ju lite knubbig ;)

• Emmsan
    Emmsan skrev 2008-06-03 21:36:16 följande:
    akuuuut har svärmor å¨msn o hon säger bara kööööp nä vi kikar på en heldräkt från småfolk hon vill ge melker men vilken storlek tycker ni han ska ha? han e ju lite knubbig ;)
    puffar lite i smyg
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-06-03 21:49:49 följande:
    Schysst svärmor du har! Hur lång är han? Väger? Är det sommarsuit eller vanliga?
    ja hon e nice.. han väger ca 6500g 62 lång ca ;) det är den vanliga m långa ärmar o ben
  • Emmsan
    NovJenny skrev 2008-06-03 21:59:27 följande:
    Jag skulle tagit 74 om det var sommarsuit och han skulle ha den i sommar.
    hmm fubderar på om jag skulle ta 74 även om det är långa ärmar o ben ändå.. den han hade i 56 va rätt smal om jag inte minns fel va?.. o han har räääätt runda ben hahaha
  • Emmsan

vad skulle man göra utan er härinne ;) ( förmodligen va rikare)

• Emmsan

grrrr nu fanns det ju likadana t shirts till killarna oxå ngn som vet hur de är i storlekarna dååå de måste ju matcha varandra ;)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10