• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-11 21:52:04 följande:
    Tror inte det. Det verkar vara ytterligare en färg (den grå-gröna) Den jag kikat på heter JadeKolla;www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3...www.froekenblaa.dk/data/Thumb2/3460.jpgDet måste ju bara vara kameran som är dassig. Frågan är bara vilken färg som är mest likt verkligheten...Eller brun?
    som jag ser det är det två olika färger?? en med bruna muddar o en med svarta eller luras bilderna?? hmm
  • Emmsan

jag ammar så jag kan inte skriva men jag tjuvläser vad ni skriver hehe e sååå shoppimg sugen

• Emmsan

mm men det går sååå sakta med ett finger hahahahaha e sugen på småfolk o så skulle jag vilja testa villervalla juuuuu men vet inget om deras kläder storlekar o så

• Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-06-11 23:53:49 följande:
    Matador har mycket, Ajabaja, Poppilopp, Funkybaby...
    kunde du inte valt en av dem hahah nu måste jag ju kika in på alla dvs en timmes jobb till hehe
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-06-11 23:56:33 följande:
    haha, känner igen det där med ett finger ajabaja har mest småfolk... vad vill du ha från villervalla. dom är ganska normala i storleken..
    vill defenitivt ha mössorna med stjärnor på iallafall .. till en bebis o till 4 o 3 åringen.. sen har de ju såå fina färger o det är svårt att kombinera när det inte finns ngn hemsida med riktiga bilder på kläderna eller finns det det? villervallas sida va ju bara "ritade" kläder :(
  • Emmsan

niiice me like proffs haha skänt att alla sover nu hinner man ju läsa

• Emmsan

åhhh jag är förälskad.... po.p kan dra åt....... hur kan jag BARA ha handlat på po.p de senaste 4 åren??? detta är ju uuunderbart sååå VAR shoppar jag loss??

• Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-06-12 00:06:57 följande:
    Jadu säg det! VV har egen hemsida (inga andra säljer på nätet) villervalla.se
    åhhh det va ju billigt oxå jammi natten blir lång sista frågan hehe vilken mössa tycker du passar bäst till bebis hjälmen el den andra m snören? o vilken storlek om han ska kunn ha den till hösten ocå??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10