• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-03 22:12:05 följande:
    tshirtarna är ganska normala tycker jag. jag har 98/104 till min dotter som är 3 år i oktober och är 91lång
    hm det står i andra storlekr tex stl 1-2 år 3-4 osv??
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-06-03 22:16:43 följande:
    1-2år är 86/923-4 år är 98/104
    tack o kramizzzzz
  • Emmsan

varför är vårt lindex ALLTID så utplockat vill oxå ha shorts juh :(

• Emmsan
    Buttelina skrev 2008-06-08 22:57:49 följande:
    emmsan: sååå himla fina söta barn
    åhh tack
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-06-09 16:31:26 följande:
    Preggi- Vilken söt tjej i rosa Småfolk!Emmsan- åh, vad avis jag blir. Det bruna Katvig hade varit såååå snyggt på min sand/bruna Bugga Nu ska jag underhålla sonen lite.cu
    mmm på min sand oxå lovely
  • Emmsan
    SmillaMilla skrev 2008-06-11 06:50:49 följande:
    Emmsan: Åh vad fint det blev med den bruna katvig! Undra vart du fick iden från
    jaaa du o kajsan hade ju en så då va jag bara tvuuuungen men rosa kunde jag ju inte ha så det fick bli lite detektiv arbete efter det bruna puh.. men jag skulle behöva lite sytips om du har tid sen ;)
  • Emmsan

smakråd.. tänkte köpa lite fler småfolk t shirts till grabbarna o vill gärna matcha med lillebror...ska jag ta med många bilar eller grodorna??=) dessa var de som fanns som både body o tröjor

• Emmsan

tackar jag hoppades på att ni skulle rösta på dem

• Emmsan

åhh glömde ju... body eller bodysuit till den lille??? ska helst användas nu på sommaren ju men båda e långärmade

• Emmsan

åhhhh tack för råden  jaha då får det bli såhär grodor t shirt + bodysuit...... äh va tusan jag kör på bilarna oxå + n body då hehehe

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10