Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J essica skrev 2008-06-02 15:51:02 följande:
    Lite trött? Totalt övertrött Och än har han inte sovit fast nu har han piggnat till lite fattar inte hur han orkar vara vaken såhär länge i sträck!
    Haha, har han varit vaken sen i morse?!
    Jag fick inte Milo att sova förrän halv tre, han somnade till i bilen hem från stan och dom tio minutrarna räckte tydligen... Så han sover nu. Blir nog en SEN kväll. Men vad gör det, jag ska på Me and I party
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-03 09:11:30 följande:
    Förstår det Hur går det med jobbletandet?
    Jo då där ligger massa jobb ute. Blev kallad till anställningsintervju men det är 6 mil enkel väg dit. Så helst inte..
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-03 09:21:33 följande:
    Nä lite långt nu när man har barn och så. Men skönt att det verkar finnas jobb i alla fall. Hoppas du hittar nåt snart, alltid skönt att veta att man har ett jobb.Jag hoppas jag får ett nu innan man ska ha semester så man slipper gå och tänka på det då.Men har två intervjuer inbokade och väntar svar på två st där jag varit på intervju.
    Åh hoppas du får ngt då! Jag har nog sökt 18 jobb här i närheten så jag hoppas på ngt av dom iaf...
  • Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2008-06-03 09:44:03 följande:
    GRYMT bra svenska, o bra meningsbyggnad...Jaja, fyra nätter på rad, ska gå o sova ett par timmar nu, är sjukt trött..Gomorron! OCH gonatt!
    tyckte väl det var jobbigt att läsa! Sov gott nu!
  • Tjollabolla
    Catrin Kilén skrev 2008-06-03 11:22:44 följande:
    Hej, jag älskar de danska märkena (molo, ej sikkle lej, nannou, kik kid mm)Har ett tips, kolla in www.gnuttis.se. De har sänkt ner alla sina kläder litegrann, ingen rea bara billigare än andra butiker!!
    Men frakten är ju svindyr så det lönar ju sig inte direkt...
    Helle skrev 2008-06-03 11:26:49 följande:
    En helt OT-fråga, men har det funnits olika gröna Lindex-velourisar?Buda hem ett par från T, men färgen skilde sig avsevärt mellan bilden och verkligheten.
    Hmm så vitt jag vet har dom bara funnits i en grön färg. Skumt!
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-06-03 12:16:32 följande:
    åh har ni hört nåt mer typiskt eller? Beställde igår från sweetfunky. Precis innan pratade jag med sambon och sa vad jag skulle vilja ha. Tror ni inte han överraskar mig då och beställer SAMMA? Har skrivit till sweetfunky nu hoppas de inte hunnit skicka
    ÅÅ vad typiskt!!

Åh Butte vad fina bilder i BT! Ser så härligt ut.
    Man blir verkligen glad av att titta i bt ännu mer nu när det är så fina sommarbilder där!
    lillronya skrev 2008-06-03 11:56:37 följande:
    Tro det eller ej! Idag har jag fått hem en Nova star-jacka!
    GRATTIS! De va verkligen på tiden!!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-03 12:31:32 följande:
    Men vilken gullig sambo, hoppas nu bara det går att skippa ena ordern
    Ja och att dom skippar din order och inte din sambos
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-03 12:34:34 följande:
    Butte: Så fin lillebror är i BT, tycker han var fin i lite längre hår Tjolla: Härliga Milo då, ser urskönt ut i poolen
    MMm visst gjorde det, synd att jag inte fick plats Vi måste verkligen köpa en större pool åt honom, han vill ju ligga på mage och plaska men han får inte riktigt plats i denna. Denna fick han förra sommaren, men då var det ju så kallt så den blev bara använd i duschen Jag funderar på att köpa en sån stor pool som vi vuxna oxå kan bada i o ha här i trädgården... ÅÅÅ vad skönt det hade varit! Skatte pengar, komsi komsi!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10