Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Catrin Kilén skrev 2008-06-03 12:43:14 följande:
    Jag tycker inte 49 kr i frakt är så dyrt. Vad tycker du frakten ska vara? Tycker att frakten ligger där på de mesta butikerna...
    Tycker du? Näe, det tycker jag inte. Jag föredrar fraktfritt! Det är många som har fraktfritt eller, 19 kr. 29 kr tycker jag är max.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-06-03 12:50:48 följande:
    Ja jättegulligt av honom fast han borde ju fatta att jag inte är sen att beställa när jag vill ha nåt
    Näe eller hur, man är ju aldrig det Vad blev det för ngt nu då?
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-03 12:47:31 följande:
    Håller med, komsi komsi skattepengar Vill handla lite nytt till hemmet och då måste dessa pengar först komma.
    MMm samma här. Jag har ju inte fått pengar sen i slutet på april, så skattepengar är väldigt välkommet. Undrar när dom behagar dyka upp... Jag skulle iaf få pengar från a-kassan på torsdag! WOHOOO det tog ju bara 7 veckor
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-03 12:54:25 följande:
    TjejerJag är nog sju eller nåt Finns faktiskt inget just nu som jag vill ha, kan det vara så verkligen?
    Hmm det är nog samma här! Skulle behöva lite t-shirts o sånt fortfarande, men det finns ju inget jag vill ha...
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-03 12:59:39 följande:
    Nästan så man längtar efter höstkläderna T-shirts är svårt för det finns så få fina, Småfolk har ju fina, älskar deras kvalitet men kanske lite dyra, annars är det tunt på den fronten. Till M är det ännu svårare då hon är så liten.
    Jag skulle kunna tänka mig några enfärgade t.shirt i FINA färger, men det verkar inte finnas. Nån småfolk t-shirt får nog flytta hit tror jag
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-06-03 12:46:26 följande:
    Ja det var det ju.Och eftersom Emilio fyller år imorgon ska han få den i present. Ja byxorna med förstås.
    ÅÅ fyller han 1 imorgon? Tänkvad tiden går!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-03 13:06:07 följande:
    Klart Milo måste ha någon Småfolks t-shirt.  Ja enfärgat är svårt. Har POP något i år kanske.
    Ingen aning om POP, det är en affär jag väldigt sällan går in i...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-03 13:22:58 följande:
    men gillar du inte lindex mol t-shirts?
    Jo vi har en orange, men nån annan färg finns inte på värt lindex...
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-03 13:32:30 följande:
    Eh inte bara. Först 6mån med kolik, sen direkt efter det 2mån med magsjuka och sen sömnstrul på detta. Känns som att man är klar nu liksom
    Jag förstår dig! Jag vill nog bara ha 2 barn, fast om det blir en pojk nästa gång med kanske jag kan överväga att testa en gång till
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-03 13:35:20 följande:
    Hihihihihi har sett det förr. Jag hade gärna tagit två grabbar jag, inte för att jag inte vill ha min lilla M *ÄLSKAR* men jag ser mig mer som en pojkmamma.
    Jag har alltid trott att jag bara ska få flickor, alla trodde Milo var en flicka och vi oxå. Det var aldrig snack om ngt annat. Men jäklar vad han chockade oss den lilla busen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10