Håller med, komsi komsi skattepengar Vill handla lite nytt till hemmet och då måste dessa pengar först komma.
MMm samma här. Jag har ju inte fått pengar sen i slutet på april, så skattepengar är väldigt välkommet. Undrar när dom behagar dyka upp... Jag skulle iaf få pengar från a-kassan på torsdag! WOHOOO det tog ju bara 7 veckor
Nästan så man längtar efter höstkläderna T-shirts är svårt för det finns så få fina, Småfolk har ju fina, älskar deras kvalitet men kanske lite dyra, annars är det tunt på den fronten. Till M är det ännu svårare då hon är så liten.
Jag skulle kunna tänka mig några enfärgade t.shirt i FINA färger, men det verkar inte finnas. Nån småfolk t-shirt får nog flytta hit tror jag
Hihihihihi har sett det förr. Jag hade gärna tagit två grabbar jag, inte för att jag inte vill ha min lilla M *ÄLSKAR* men jag ser mig mer som en pojkmamma.
Jag har alltid trott att jag bara ska få flickor, alla trodde Milo var en flicka och vi oxå. Det var aldrig snack om ngt annat. Men jäklar vad han chockade oss den lilla busen