Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-03 13:38:40 följande:
    Ja och vi var säkra på att M var en pojke
    Hihi! Vi skulle ju få en Mira, men tji fick vi
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-03 20:21:28 följande:
    DuntofflaMm, jag tycker absolut dom är små i storlek, jämförde nu med Katvigs sommarsuit i 86 och dom är ungefär lika stora, funderar på om jag ska skicka tillbaka och byta mot en i stolek 4 år istället, ska prova på skrutt imorgon.
    Fast dom ser mindre ut än vad dom är! Dom ska ju sitta lite tajt. Och eftersom man inte har knäppning i grenen så glipar det ju inte där. Den kommer garanterat att passa!
    Buttelina skrev 2008-06-03 20:24:24 följande:
    ska du shoppa något fint nu då??
    Imorgon blir det stan Fast mest shopping åt mig tänkte jag, jag behöver verkligen kläder. Men det vet jag ju hur det brukar bli med den saken... Det är ju 1000 ggr roligare att handla åt Milo!
  • Tjollabolla

Förresten, vem var det som ville ha Lindex shorts? Jag såg att det hängde massa på vårt lindex, dock inte i vilka storlekar. Men jag kan kika imorgon om nån är intreserad. Fanns bruna & blåa. Måste säga att jag är imponerad av dessa shorts, så himla snygga på! Man kan inte tro att det är 50 spänn från lindex!!

• Tjollabolla
    J essica skrev 2008-06-03 20:49:42 följande:
    Då borde jag nog kanske köpa 74 till Kevin då. Hur lång är skatten?
    Ja du ser ju Milo i bt, storlek 80, han var 83 cm lång och shortsen sitter nedanför knäna. Blev coola knickers!
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-03 21:08:43 följande:
    Hmm va trist - kan lätt bli lite kallt till vintern Kan du inte byta stl då?Me & I har väl frottèshorts oxå? Jag har köpt av vouffen som e super! Sen fyndade ju ängeln på ngn bra sida *grubblar*
    Jag har äntligen oxå beställt av vouffen, ett par oranga och ett par turkosa. Ville ha limegröna men det hade hon inte Hur håller dom i tvätten? Vilken storlek har skatten?
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-03 21:24:28 följande:
    OT men behöver sko hjälp. Tips på bra skor förutom Kavat, måste ha nya. Precis köpt både nya sandaler och gympaskor men hans fötter har växt galet fort på nätet helst då tack
    Måste tipsa om dom urfina Nike från Team sportia. Helt underbara, mjuka och sköna och klämmer ingenstans. Finns bild under shopping i mitt galleri.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10