Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-06 09:35:27 följande:
    Godmorgon flickor! Sovmorgon idag med . Inget sol och bad väder idag, men det regnar iaf inte. Igår bestämde vi att vi ska åka till Helsingborg en runda med husvagnen och våra vänner. Man är ju skadad när det första man tänker på är "HMM vilka affärer finns där?" Det är väl Anacill och lilla Hlesingborg? Ligger dom inne i centrum? Annars kommer jag aldrig kunna locka dit sambon Vi ska åka över till Helsingör oxå, där måste ju med finnas några danska butiker? *längtar*
    Vi bor bara 3 mil från hbg så om du hittar nägon bra butik där kan du väl höra av dig
    Vet inte en enda
  • nikki2006
    Angelinah skrev 2008-07-06 11:04:27 följande:
    tack vännen
    Jag såg precis bilden i bt och jag måste säga WOW. jag som var lite osäker på älgarna blev precis övertygad. MÅSTE HAAAAAAAAAAA
  • nikki2006
    jojoa75 skrev 2008-07-06 10:18:12 följande:
    Läs ovan! LillaHelsingborg har Molo, Katvig, NS, Plastisock, IdaT, Wheat, Geggamojja, Cottonfield, Trollåsen, EjSikkeLej o säkert många fler som jag inte kommer ihåg. O ett helt bord fyllt med Molonyheter! AnnaCill har Småfolk, Molo, Katvig, One2Turn, NS, Wheat, IdaT, Cottonfield, Rockabilly o säkert många fler O som sagt världens trevligaste ägare. O en hel massa Molonyheter!!Båda har rea nu.
    Super nu vet jag vad jag skall göra i veckan. kan någon förklara för mig hur man gör om man vill spara ett inlägg.
    Jag vill gärna spara vägbeskrivningen.
  • nikki2006

tjolla och lina med liten- tack jag skall prova det. Ska bara väcka min man först så han får visa hur man gör för jag är helt nollad när det kommer till datorer

• nikki2006
    jojoa75 skrev 2008-07-06 11:26:33 följande:
    inboxa mig så kan jag skriva den igen o skicka länkar till dig!
    Inboxa är det att skicka ett privat meddelande. Förlåt om jag låter helt korkad nu men jag kan inte så mycket data snack
  • nikki2006
    Friday skrev 2008-07-06 14:28:19 följande:
    Hej! Tänkte få slänga in en fråga till ni som är experter. Hur är Katvigs tröjor i strl? Vart lite sugen på att beställa från kids corner.
    jag har köpt samma storlek som hon har i annat. Tröjorna är typ samma, men ligger hon och väger mellan 2 storlekar så gå upp hellre för är det en långärmad tröja så har man ju ofta en kortärmad under
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-06 16:01:43 följande:
    Hejhej på er!Funderar lite.. Räknade ju ut att jag vill ha kläder från Molo för 6000 kr i höst och det låter ju mycket, men egentligen är det ju "bara" 2000 kr/barn. Och så mycket annat behöver de inte egentligen, även om det säkert blir lite Katvig och Småfolk också förstås Det låter spännande med lurvfleece från Nova Star.. nån som vet färger tro?
    Ja det blir ju bara 2000 per barn och sen kommer det väl inte nytt förrän typ januari så egentligen är det ju bara 300 per månad och det är ju inte så mycket. jahg gillar hur du räknar + att de mindre barnen säkert kommer ärva en del av din äldsta. och då bölir det ju ännu mindre
  • nikki2006
    Friday skrev 2008-07-06 15:39:46 följande:
    Tack så mycket!
    var så god. Vad tänkte du köpa? Har själv upptäckt katvig rätt nyligen och blivit frälst. Allt är så fint och man vill bara ha o ha
    jag har det mesta i den rosa/vita serien och svart/vit velourjacka och hänslebyxor samt byxor. och även lite av det grön/gröna.
    älskar deras velourjackor, är sååååå tuffa.
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-07-06 16:56:39 följande:
    6000 lät mycket men när man benar ner det sådär så blir det inte så mycket alls.
    ja jag är frälst hi hi
    Blir dyrt i höst med alla nya färger
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2008-07-06 17:51:32 följande:
    Hallå igen förresten.Nu är sambon väckt, lite bus med Liam, middag och sen åkte han till jobbet igen, sååå surt, men imorgon går han på semester. Försöker tjata på honom att vi ska åka till Ullared imorgon, får se om jag lyckas övertala honom.
    ja ullared brukar väl inte vara killarnas favorit direkt.
    Du får blinka lite extra med ögon fransarna och se om det hjälper
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10