Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-07 08:50:50 följande:
    Ja här skiner solen med nu, men det ser lite ostadigt ut. Ja, jag hade sovit än om jag inte blivit väckt av telefonen... Varför ska en del folk ringa så tidigt på morgonen om totalt oviktiga saker? man kan ju faktiskt sova! *morrar lite* Men Milo verkar inte ha en tanke på att vakna...
    Min mamma har en tendens att alltid ringa för sent på kvällen typ tio. Det är också irriterande.
  • nikki2006
    jojoa75 skrev 2008-07-07 08:53:08 följande:
    MOLO mfl har dom på Magasin du Nord, eller de hade iaf det när jag var där förra året. Sen har dom väl en del småbutiker som har de märkena. Kolla på Molo (eller nåt annat märke) deras hemsida o kolla på återförsäljare.Illum är väl mest inredning, eller har jag helt fel för mig? Gomorron förresten!
    God morgon
    Jo jag har redan varit på hemsidan. Problemet är att på molos hemsida står det att Illium har men på Illiums hemsida står inte det märket med.
    Jo Illium har massor med märkes kläder typ DG  Levis POP o armani.
    Men jag skall skriva med affärernas namn och gata från molos hemsida och fråga mig fram. För ska jag nu till köpenhamn så ska det minsann shoppas det ska ni veta
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 08:57:00 följande:
    Det finns väl 2 Illum? Ett med bara inredning och så det ena stora varuhuset. Jag hade oxå läst Molo skulle finnas där, men dom sålde inte det längre. Vi hittade väl mest på Magazin Du Nord, annars tyckte jag det var svårt att hitta butiker i köpenhamn som sålde molo o katvig. Konstigt nog!
    Åhhh jag som ville till Illium, men har de slutat sälja det så förklarar det ju lite. Tycker bara att det är synd att inte Molo tar och uppdaterar sin hemsida
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 09:05:51 följande:
    Ja jag blev jättebesviken. Minns att jag hittde en affär som sålde massa Molo. Men det var lååångt att gå (gubben höll på o bli vansinng på mig ). Det var förbi gågatorna och så rakt ner. Hmm gatan hette typ Fredrikshamns gate eller ngt sånt... *dåligt minne*
    Det är inte så lätt att komma ihåg
    tack ändå, ja då för vi se vad jag kan hitta. har inte gett upp hoppet än hi hi
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2008-07-07 09:12:25 följande:
    GodmorgonKlev nyss ur sängen, Liam sov visst inte så länge idag trots att han somnade vid 23 igår.Sambon kom hem från jobbet kl 8, gick o la sej i källaren några timmar, sen hoppas jag på en shopping runda, heeelst till Ullared
    God morgon
    Men nio är väl ändå okej sovmorgon eller????
    Jag vill också till ullared suck, hoppas du får som du vill
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2008-07-07 09:19:29 följande:
    Jodå, det är helt ok Igår sov han ju till 11, men det var lite väl länge.Vill så gärna åka, men risken är ju att det är mycket folk nu när semestern börjat för många, såå tråkigt när man måste trängas, o så måste vi ju ta med oss Liam, men om vi åker så blir det nog typ vid 15 tiden eller nåt. Funderar på hur jag ska kunna roa Liam i 1½ timma i bilen, han får ju lixom spatt under den 20 min korta resan till Jkpg.
    Jag har ingen aning om hur mycket folk det brukar vara där vid denna tiden på året. kan ni inte få barnvakt??? Blir ju så mycket lättare då och det går snabbare.
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2008-07-07 09:40:44 följande:
    Aha Vi ska ju ev. åka till Ullared idag, men blir det inte av så har jag ju ett X antal tusen att nät shoppa för Mm, verkar ju inte som det är vidare fint och stabilt väder nånstans just nu.
    i södra skåne har vi super fint väder
  • nikki2006

Mailade rackamaja igår angående om hon skulle ta in mer i sin butik. Färger och mönster molo.
    jag fick svar idag och gud vad hon var trevlig och tillmötesgående.
    Personligt mail och hon sade att hon i princip kunde beställa in mer men då ville hon veta exakt vad jag ville ha. Jag vet ju inte själv exakt vad jag vill ha än så jag sade att jag skulle avvakta men när jag skall beställa så blir det definitivt därifrån.
    Vilken kundkänsla!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-07 16:47:15 följande:
    Ja, sån service gillar vi Undra när Matador, Hippo & EST ska lägga upp bilder på nya Molo Börjar bli otålig nu juuu!
    Ja jag med EST verkade ju ha tagit in hur mycket som helst. Nyfiken är bara förnamnet.
    Om vi inte hittar någon affär i köpenhamn med molo så måste jag börja beställa innan allt tar slut. ve och fasa.
    Vad vill du köpa till grabbarna och lillan?
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-07 17:03:35 följande:
    Till Hilda ska jag köpa blommig body, randig body, kissesuit, pingvinsuit, randig byxa, blommig byxa, älgbody och så väntar jag på den blommiga suiten som jag köpte från eleraff förra veckan Pojkarna ska få rymdtröjan, om den kommer med print på armarna också. Sen vet jag inte mer till dem, svårt till pojkar tycker jag.Sen ska alla få lurvar också Du då? Vad ska dina sötisar få?
    OJJJJ du blir fattig.
    Du skrev randig body vilka färger???
    Jag vill köpa pingvinsuit men med rosa kant. älg suiten och sen vill jag ha något med prickar och stjärnor när de kommer om de är fina till min minsta
    Till min äldsta vill jag ha byxor och tröja lila randigt. Ville köpa röd/orange egentligen men hon passade inte i den färgen tyvärr. Tycker de verkar så praktiska med mudden son sitter åt lite nertill.
    jag har redan köpt planeterna till lillan.
    Tycker inte du också att molo mest är för små. Bodysuiten är ju så gulliga men till äldre barn finns inte så mycket. De har fina klänningar men jag tycker 500 kr är för mycket för en klänning. Och deras tröjor har nästan alltid randiga armar. jag tycker inte om det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10