Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:35:33 följande:
    Näe. Nu börjar jag fastna för mer Molo iaf.. Ju mer man tittar på bilderna desto mer tycker man om. På "ska ha-listan" står:Till Stella (3 år):Röd/orangerandig tröja + byxorRosa/lilarandig tröja + byxorTröja m knapp med kattungarTröja m knapp med älgarTröja m pingviner och randiga ärmar+ev leggings i något/några mönsterTill Nora (6 år):Tröja m knapp och knappar *s*Tröja m knapp och cirkusmotivet+ev leggings i något/några mönsterLila lurvfleeceTill Jonna (8,5 år):Tröja m knapp umbrellaTröja m knapp eller klänning checkflower + leggings i sammaTurkos lurvfleeceGode gud, vad kan detta kosta tro?
    MASSOR Du får ta ett extra jobb
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:39:14 följande:
    Jag har inget jobb alls ju.. Är sjukskriven
    Nä då blir det svårt. Fjäska för mannen lite kanske eller köpa lite varje månad. har du något du kan sälja på T???
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:41:59 följande:
    Mmm.. har en hel del som ska säljas till hösten. Ska totalrensa ur vårt förråd när jag har ork Tur att det är OS snart så sambon tjänar massa extrapengar
    Vad jobbar han med?
  • nikki2006
    Jen80 skrev 2008-07-05 21:42:40 följande:
    Åh, I lööööv klänningar !! Strumpbyxor till fina små klänningar mmmmm.... letar kjolar också, men det är svårare. Vill ha en jeanskjol. Tycker NS såg sådär ut. Eller verkade smal i mdjan, men annars stor eller? Jeansen har inte alls suttit bra på Liam och kjolen verkade vara likadan.Datorn har nog minst ett virus så vi behöver fixa den ordentligt. Full med skit. Antagligen måste vi ta bort precis allt på datorn och börja om från början. Inte kul!Men men, säg nåt jag ska shoppa. Vill shoppa lite mer rea ju. Antingen till Ilon eller Ava. Liam behöver inte så mycket just nu...
    Har inte så bra koll på vad du behöver för stl till dina barn. men annrs köpte jag hängslekjolen från molo med stjärnor i jeanstyg och den var såååååå snygg till min flicka. Finns bild i min sida om du vill kolla
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:43:23 följande:
    Hmmm.. 5-6000 kr skulle det kosta. Helt vansinnigt ju
    Man ska aldrig räkna ihopa vad man lägger per sesong. Då hade man lagt ner direkt. Bättre att leva i förnekerse hi hi
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:46:36 följande:
    Han skriver om sport Ska jobba varenda dag under OS, typ 15 timmar/dygn..  + massa införartiklar...
    Spännande. Då har han kanske 5000 över denna månaden hi hi
    Krävs kanske lite övertalning från din sida om du vill få igenom det
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:48:33 följande:
    Javisst är det mycket. Hemskt mycket! Men jag ska ju rensa rensa rensa from hösten. Ska verkligen begränsa barnens garderob och sikta in mig på godbitarna. Nu när vi tvättade i veckan hade vi inte tvättat på två veckor och barnens garderober var fortfarande överfulla! Det är hemskt...
    Så är det när jag tvättar också men så ser man just den snygga tröjan eller byxan och då MÅSTE man bara ha den. Känner någon igen sig hi hi
  • nikki2006
    Jen80 skrev 2008-07-05 21:49:43 följande:
    Bor tyvärr inte i närheten . Lät annars trevligt ...
    Leta vidare på nätet. Det finns fortfarande mycket rea kvar att fynda. Det är jag säker på
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:50:32 följande:
    Haha.. jooo, det är väl så.. Problemet är att jag övertalat honom till en Ullaredsresa i september/oktober och då går det åt 10-15000 kr också.... Vi ska försöka handla de mesta julklapparna tex.
    Ja det är klart julklappar är ju också viktigt.
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 21:52:39 följande:
    Jooo, så är jag också, men det ska bli ändring på det. "en in, en ut" ska gälla hädanefter och då får man fundera på om den där byxan är värd att köpa för att sälja ut något man har hemma..
    Det har blivit lite väl mycket denna månaden men det blir lätt så i rea tider. Speciellt för mig som precis upp täckt molo, katvig o vv. jag har ju inget och börjar från noll så att säga. Så denna månaden har varit helt galen, det har gått mycket pengar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10