Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

kitty79 skrev 2008-06-16 21:33:18 följande:
    hej på er i tråden iofs inte danskt men är det någon som sett plastisock klänning röda saker 74/80 eller möjligsvis storleken större på rea någonstans ? letar även efter esl nutty röd klänning i samma storlekar typ 80...som alltid glad över svar !
    Har tyvärr inte sett dem på rea än! Men röda nuttyklänningen finns på rackamaja. Så håll utkik där så har hon säkert rea snart! Vi har denna klänning hemma och den är verkligen ljuvlig. Superkvalite och bra passform!!
  • mortillsju

Härligt med Hilda i Bt igen LOVELIVA!!! Jag har verkligen saknat hennes söta och glada ansikte!!

LINA MED LITEN den lejontröjan hamnade verkligen på rätt liten sötnos. Hon passar så fin i den!!

• mortillsju

God Kväll alla!

Här är det fortfarande röj hemma men mamma slet sig ändå en stund *pust* mina små har så mycket ork och tänker inte på att mamma är GAMMAL!

• mortillsju
    svischan skrev 2008-06-16 21:41:08 följande:
    Hej alla! Härliga barn i BT, blir lika glad varje gång jag kikar in där=) Postade några egna bilder på min sol.
    Underbar kombination med Plastisock och Molo på din lilla sötnos!!
  • mortillsju
    Preggi skrev 2008-06-17 09:32:06 följande:
    Jag ska se om jag får med dom på bild. Jag tycker det blev nattlinne..
    Jag tycker Nanoou är antingen nattlinne eller sommar och eftersom det är sommar så är är de klänningar nu Jag tycker dina töser är jättefina i dem! Och kan du inte komma överens med dig själv så har de ju i alla fall fått världens finaste och mjukaste nattlinnen!
  • mortillsju
    nicos mamma skrev 2008-06-17 11:26:18 följande:
    en fråga!ida T i storlekarna på byxor, är dom normala/små/stora? har en pojk som brukar ha 98/104, vilket är bäst att ta, 98 el 104
    Min lilla som är 86 cm lång har IdaTs baggysar i 98 och de är perfekta. Otroligt men sant!
  • mortillsju
    gosmamman skrev 2008-06-17 21:16:16 följande:
    Jag insåg idag att bebben kommer vara i STORT behov av byxor till hösten. Hela hennes byxlåda pryds ju av lindex velour i olika fäger.Idag hade hon de lila på sig och dom bara hasade upp i knävecken som knickers och så kan det ju inte vara när det blir kallare ute.Men jag vet inte vad jag ska ersätta dom med heller för jag älskar lindex velour och jag tänker inte köpa märkes velouroisar för 300 spänn st.Några katvig leggins ska jag ha iaf men helst vill jag ha mer velour, måste hålla benkoll på lindex mfl i höst och se om de kommer in lite velour i 86-92 för då e jag först på plats.
    Förra hösten hade de ju kanonsnygga velourbyxor i massa färger från strl 86 för 69 spänn styck (var det väl??) Jättefina. Jag vet att en del av dem florerar på Tradera redan nu!

God kväll förresten i Tråden!!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-06-17 21:13:45 följande:
    hmm vilka är det nulila skogens djurorange med lila kaniner eller vad det nu är orange med rosa kattergrön med typ retro blommor(alla dom ovan är långärmade)lila med lila äpplen halternecklila med hjärtan och gula kantbandvovvarna på väg hem vilka har du då??
    Åhhhh så många fina. Saga har inte en enda stackars flicka!
  • mortillsju
    Tjejtriss skrev 2008-06-17 21:18:56 följande:
    Åååh, skogens djur är jag riktigt avundsjuk på...Stella har:Kortärm: Rosa med apor, naturvit med röda elefanter & gula blommor, rosa/röd blockrandigLångärm: Brun med kossor, naturvit med retroblommor (på väg hem)Nora har:Kortärm: Naturvit med lila hundarLångärm: Röd/orange blockrandig, grön med duvorJonna har:Kortärm: Rosa/röd blockrandig, naturvit med blå & gröna blommor, turkos med gul/bruna blommorNån av de stora tjejerna ska få den lila med hjärtan också, har bara inte bestämt vem än
    Åhhh dom blockrandiga gillar jag men har inte hittat dem nånstans. De är från förra sommaren, visst?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10