Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-25 13:21:24 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html
    Tack! Där var de ju på bild med. De ser lite annorlunda ut nu. De har modd nedtill istället för resår. Jag ska köpa ett par oranga till dottern, de tror jag är supersnygga.
    Infinite Joy skrev 2008-06-25 13:21:58 följande:
    Jag hängtorkar ju. Men får åka och kika på de sedan. Kanske man tar några par ändå iom det låga priset. Fast jag tänker lite att hellre ett par med god kvalitét är 3 par med dålig.
    Jag hängtorkar med. Och jag bor i Skåne med hårt vatten. Men jag får dem mjuka och fina bara jag använder sköljmedel när jag tvättar.
  • mortillsju
    Helle skrev 2008-06-25 13:25:11 följande:
    Skulle köpa den långärmade biltröjan från Småfolk (ljusblå) från Matador då jag har en rabattkupong där, men nu när jag får tid att sitta ner så är den slut Vill ha 98/104). Nån som vet om den finns på erbjudande nån annanstans.Är hos mina föräldrar och har sovit själv med barnen i flera nätter. Den som säger att det inte är skillnad på att ha ett eller två barn ljuger . Jag är helt slut. Lite OT...
    Ett barn är 100%. Två barn är 100% mer!

Jag vet att tröjan funnits på Harmoni barn men de har nog inget erbjudande på den. Om jag kommer dit idag ska jag kolla om den finns på rea i butiken.
    Infinite Joy skrev 2008-06-25 13:26:17 följande:
    Jamen testa tvättnötter.  Borde göra susen. Blir nog ngt par för mig med.
    Gosh! Alla pratar om tvättnötter. Men jag har inte velat prova då de enda jag känner som använder dem jämt har så dassiga kläder på sina barn. Men det kanske är de som är dåliga på att sortera och tvätta?
  • mortillsju
    medow skrev 2008-06-25 18:38:15 följande:
    Nån som har den där katvig kappan som stöter bort regn och har ett avtagbart foder ?Köppte en sådan i dag och undrar om det var ett bra köp inför höst/vintern.
    Menar du deras regnjacka? Midaappels i olika färger? Fanns i några olika färgställningar? Löstagbart fleecefoder i?
  • mortillsju
    nikki2006 skrev 2008-06-25 18:46:26 följande:
    Hej alla tjejerNu har jag lagt in min första katvig beställning.Det blev en svartvit randig velour jacka till dem var för jag har hört något om konstiga kragar nästa sesongoch en rosa och vit randig klänning till nikki med rosa blå strumpbyxor till.Hoppas det blir snyggt???Och en bodysuite i rosa och blå till lillan och mössa i samma färg.Har sett en del av dessa kläder här i bild tråden och det är ju bara så härliga färger.Längtar till min beställning kommer :)
    Bra köp!!

Jag har den blå/rosa klänningen till rosa/vita tights! Jättefint!!
  • mortillsju
    medow skrev 2008-06-25 19:57:05 följande:
    Kan vara så men den är enligt säljaren en höst/vinte kappa .Ska försöka fixa kameran så jag kan lägga in bild .
    Fota så är du snäll så jag vet att vi pratar om samma jacka. Det är en regnjacka det jag har. Finns tillhörande byxa i samma mönster. Avtagbart fleecefoder. Men fota så får vi se....
  • mortillsju
    medow skrev 2008-06-25 20:16:34 följande:
    Min kamera vägrar fungera går inte att överföra bilderna bläää har du ingen bild på din ??Denna här är ganska lång i modellen.
    Det är denna typ av modell jag har. Lite lång i modellen

www.eleraff.se/GetImage.aspx

Den är jättefin. Välsydd men det är en regnjacka! Den är helt tät. Funkar toppen som allvädersjacka och det är skönt med fleecfodret i så man slipper böka med extratröja under. Men som endajacka skulle jag inte rekommendera den (för tät) inte heller som vinterjacka (för kall) men som ett komplement är den superb. Jag har använt den mer än jag trodde jag skulle. Och har en i större storlek på lager!
  • mortillsju

Vad impad jag blir av er som redan lagt era små för kvällen (även om de vaknat igen ) Själv har mina små inte ens lagt sig för första gången ikväll

• mortillsju
    medow skrev 2008-06-25 21:28:18 följande:
    Skum länk funkar inte .
    För mig funkar den *mystiskt*

Den finns på eleraff. Under märke Katvig och sen regnkläder!
  • mortillsju
    jompa skrev 2008-06-25 21:28:44 följande:
    Ja men så har vi ju bara en repektive två barn att få i säng oxå
    Jag bråkar bara med två jag med. De övriga tonåringarna jagar jag mest i säng vid 12
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-06-25 21:30:24 följande:
    Godkväll i tråden!Tittar in en snabbis för att kolla läget inför imorgon.Har varit på genrepskonsert med min tös som ska åka iväg på fredag.Hennes två minsta syskon är totaltoppade just nu. Emilio har skrapat hela näsan i grusen och är allmänt snygg.....Har även lämnat två ungar på kollo.Behöver jag säga mer?
    Huvva...huvva.... en mammas tålamod prövas. Och sen är du kanske lite stressad för din stora flicka som ska iväg själv??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10