Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

belladona skrev 2008-06-15 00:44:31 följande:
    ser att du tagit den fina  bilden som press bild  ,hon är så  söt på den
    Tack!
    Gomorron!
    Idag ska jag ha träff hemma, så innan dess blir det till att städa lite... Räcka ut tungan Efter det ska jag ut o lämna massa kläder o sen kommer familjen hem!!!!
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-06-15 13:28:36 följande:
    Åh, så fina ni är! Vilken pingla till nybliven trebarnsmamma DU är, tjusigt! Och lilla söta Ava i fina klänningen
    Håller med!!!
    Ser ju för tusan inte att du nyss varit gravid...
    *avis*

Så fina ni var igår!
  • jojoa75

Är oxå sugen på en MAT jacka, till Emma i den där härliga rosalila färgen.

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2008-06-15 13:39:32 följande:
    Är oxå sugen på en MAT jacka, till Emma i den där härliga rosalila färgen.
    Har varit sugen på den hela våren sen Lillahelsingborg fick in dom, men jisses, vill inte betala riktigt såååå mycket Speciellt när inte "behovet" av en till höstjacka är särskilt stort
  • jojoa75
    Angelinah skrev 2008-06-15 22:26:37 följande:
    Hej tjejer!Hoppas ni alla njuter i fulla drag av sommaren... Här börjar man sakta komma tillbaka till "livet" efter allt som hänt... Fick besked från rättsmedicin och mamma gick bort på morsdag, måste varit precis efter jag pratat med henne i telefon.. Och på Onsdag har vi systrar avsked på Karolinska.. Blir sorgligt och väldigt jobbigt men vackert..Har varit några dagar nere i Varberg med familjen nu och jag har faktiskt hoppat lite.. Tyder på att jag börjar återhämta mig Tack för alla värmande ord och hälsningar.. Ni är underbara allihopa!!  *STOR KRAM PÅ ER*
    Åh, har tänkt så mycket på dig..
    Du är saknad här i tråden!!!
  • jojoa75

Ang hår...
    Jag har lockigt här o var, rakt här o var, alltså en blandning o jag hatar det.. Får antingen föna el platta det rakt eller ha i mousse så att det blir jämnt lockigt, eller någorlunda iaf
    Tror oxå att man inte är nöjd med det man har.. Gräset är alltid grönare på andra sidan.. typ..

• jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-16 07:36:14 följande:
    Godmorgon i tråden!Försvann igårkväll hastigt för det var något som flög omkring mej på ovanvåningen. EN FLADDERMUS!!Jag blev lite rädd och gick ner och då följde den med...Mannen fick snällt ta ut den.Då hade jag ju väckt Emilio.....
    FörvånadFörvånadfy vad räligt....
    Tjollabolla skrev 2008-06-16 07:35:28 följande:
    Godmorgon! Upp tidigt för ännu en intervju... Börjar bli drygt nu, jag hoppas jag får ett jobb jag vill ha snart så jag slipper åka runt varje dag och korsförhöras... *suck* Måste väcka Milo...
    Lycka till idag!

Gomorron i tråden!
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 08:26:22 följande:
    Godmorgon!Nu är vi hemma ett par dagar från sommarstugan. Här är det rått o kallt. Blixtrade o dundrade tidigt i morse så Maia vaknade vid halv 6 o gallskrek Märker också att hennes astma blir mycket värre av detta vädret...bäst mår hon absolut på Öland! Luften där är helt underbar.Själv har jag fått lustiga utslag över hela magen och brösten...kan bara inte förstå vad det är och har inte lust att åka till läkaren fast jag mår förbannat illa också och har ont i magen...min mamma trodde att det kunde vara jordgubbarna...att jag blivit allergisk. Men det kan man väl inte bara bli så där plötsligt liksom? har ju alltid tålt jordgubbar förut ju...Jaja ska sluta vara Ot nu...nu ska jag klä på Maia något fint för dagen
    Det kan inte vara soleksem då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10