Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-17 09:44:05 följande:
    Jodå, hon sa att ett plagg kanske kunde bli dubbelt. Men jag fick ju 2 dubbla
    Alltså, vi vet inte vad som finns på lagret.. Så det kan hon ju inte säga att det bara blir ett dubbelt, hade du haft riktigt otur hade du fått fem likadana Om det bara fanns kvar av ett plagg liksom.
    De finns i en jättestor kartong, där de plockar fem st, såklart försöker dom att förhindra dubletter men ibland går det inte.
    Vi fick iaf info om att om man hade riktig otur så kunde man få alla likadana, eftersom det helt o hållet beror på vad som finns kvar i just den strl.
    Så där tycker jag nog att din säljare lovat lite för mkt mot vad hon kan lova, det är ju inte hon som packar åt dig.
    Synd att du inte fick reda på det, isf hade du ju inte blivit lika besviken...

Håller helt med om Nanoous rosa splash, alldeles för mesrosa.. Den gröna är jättefin! O den blåa är oxå fin, eller den finns kanske inte i splash?

Idag har Emma småfolk body o rosa katvig velour på sig, jättefin!!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-17 11:24:43 följande:
    Jojoa: Måste bara fråga en ot fråga.Passar villervallas turkosa stjärnor ihop med me&i:s turkosrandiga byxor?
    Håller med Zvartaliljan, meandis är koboltblå medan villervalla är turkos.
  • jojoa75

Är sugen på idat baggybrallor i brunt, finns det nånstans i typ strl 98?  O så är jag sugen på idat lila regnställ (har det rosa) o lila stövlar, regnställ 86/92.

Nån som är sugen på att hjälpa mig eller har koll?
    Ska själv sätta mig snart o leta..

• jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-17 12:13:37 följande:
    Tack!!!Blev förvirrad här ett tag. Vaddå koboltbå när det står turkos liksom.
    Generad

Ska kolla, 2 sek.
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2008-06-17 12:16:41 följande:
    Ska kolla, 2 sek.

Mja, det funkar, men inte klockrent exakt samma färg.
  • jojoa75

ÅÅÅH, nu hittar jag inte lila idatstövlar nånstans.. Nån som har sett nånstans? O idat bruna baggy brallor i 98?

• jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-17 12:32:52 följande:
    OT måste ha lite villervalla hjälp. flera här som har deras t-shirts.... vilken strl ska jag ta till isabel och lillebror? funkar 92 och 104 eller är det tokstort? 98 fanns inte till isabel
    De krymper ju en del.. Har köpt 92 o 110 till Emma o Lucas, alltså de strl de har nu, o de är bra. Samtidigt så ser jag skillnad, alltså att de krympt.
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-17 12:44:25 följande:
    jojoa: vad fiiin emma var i bodyn! man kan visst ha body på en tvååring om man vill! Passar det så varför inte
    lollypop skrev 2008-06-17 12:45:27 följande:
    Precis! Har fortfarande många bodys till Engla!
    Tack!
    Är så kär i det mönstret, fingrat på den måååånga gånger på AnnaCill... O det funkar ett tag i strl faktiskt
    Hon passar så bra i de färgerna...

Ingen som sett idat lila stövlar o bruna baggysar nånstans?
    Köpte mina rosa stövlar på 1klass, men de verkar itne ha idat längre?
  • jojoa75
    lollypop skrev 2008-06-17 12:55:10 följande:
    Annars har dom ju på "Lilla"
    Har dom lila stövlar där??? Fick för mig att de bara hade de rosa?
    Baggysarna har dom inte iaf, o inte AnnaCill heller tyvärr.
  • jojoa75

Wow hittade idat anorak till riktigt bra pris på krumelur... Synd att Emma redan har en.. 274 kr är ju kanon!
    Älskar den jackan!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10