Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-25 12:53:08 följande:
    hehe, ta 3 betala för 2 99kr/st strl 62-122
    aha, finns de till baby också?
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-25 13:01:15 följande:
    ja, visst ser dom fina ut de finns i orenge gråmelerad och brunt. jag har lagt undan 6 par orange till mina barn
    Det var ju ett par stycken!
    Liknar de oranga de oranga som finns på baby? *funderar på å åka till Lindex*
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-25 13:08:31 följande:
    ja 3 var ju för lite för jag har ju två barn vet faktiskt inte angående färgen. jag gick efter bilden i lindex tråden... tyckte de såg fina ut
    Oj, då måste jag ju köpa 9 st
  • loveliva
    havsvind skrev 2008-06-25 18:12:52 följande:
    Buttelina: Har du lust att kolla skillnaden på dina velourisar?
    Jag jämförde en svart/grå stl 98 med den oranga/blå i stl 110, och den grå var lite större Förvånad Så det verka vara lite ojämna storlekar. Iofs så är ju den grå en äldre och den oranga/blå vårens, men ändå....
  • loveliva

Go kväll!!!

Tur att jag köpte ett gäng katvig velourjackor igår, för nu tar de nog snart slut

Försöker ladda upp bilder från dagen men fl & jag är inte överrrens just nu

Sååå många fina bilder i bt!!!!

• loveliva
    ängeln83 skrev 2008-06-25 22:04:58 följande:
    Så, nu har jag varit duktig, hängt upp tvätt och dammsugat/moppat altanen, nu förtjänar jag allt lite hopping.
    Ja, det var duktigt! Vad ska du hoppa?
  • loveliva
    jompa skrev 2008-06-25 22:12:34 följande:
    Frågar nu när fler är här, nån som provar märket Blingo?
    nej, många andra märken men inte dem, kanske man skulle göra
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-25 22:14:16 följande:
    Den jackan har min äldsta son också och den är jättefin och bra! Jättebra köp då den funkar både när det är ganska varmt och regnigt, men även som en allvädersjacka när det börjar bli kyligare. Liam har väl inte använt sin så mycket egentligen, men jag vet andra vars barn har haft den jättemycket. Kommer spara den till Ilon och försöka använda den mer. Perfekt som dagisjacka på hösten när vädret inte är det bästa.Loveliva: Har Hilda midiapple-suiten? I vilken stl isf? Beställde en ikväll i stl 68. Fick hem rosa/vit idag i stl 74 och den känns jättestor, men den är ju tänkt till hösten. Hehe, kan inte köpa mer som hon kan ha just nu, så nu får jag börja lagra till hösten ist ...
    Jag lagrar också till hösten nu Har tom köpt nåt i stl 86 Förvånad För just nu svämmar det över i byrån.
    Nej, Hilda har inte midiapplesuiten, eller jo, men den lila som kom i höstas. I stl 62, men har tröttnat på den nu så den ligger på T
    Men det rosa/vita känns det som jag inte kommer tröttna på alls, underbar kombo!!
  • loveliva
    Lourdes
    Visst var det din gosse som har en midiapplejacka? Vilken stl isåfall? Och hur stor är din pojk?
  • loveliva
    Lourdes skrev 2008-06-25 22:27:49 följande:
    Då är våra killar lika stora Men jag tog 98, han kommer nog drunkna i den då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10