Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jag är INTE glad på fl just nu
    Inte mycket som verka funka för mig, varken citera eller ladda upp bilder

• loveliva
    Lourdes skrev 2008-06-25 22:38:34 följande:
    Å tack Nu känner jag mig lite lugnare
    Får man kika in hos dig förrästen?
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-25 22:50:01 följande:
    Det bösta med syskon. Vissa kläder man köper som kan verka dyrt kan man alltid tänka att syskon kan ha... även om det inte alltid blir så sen ...Nähe, läggdags här. Sambon har visst somnat i saccosäcken och Ava ligger här bredvid och sover i soffan. Bara jag som sitter vaken här i mörkret. Ni trevliga människor som håller mig vaken .God natt på er !
    Go natt!
  • loveliva

NU äntligen gick fl med på att jag fick ladda upp mina bilder Finns i bt

Butte- Du som har koll på katvig velouren Ska de ändra på byxorna också? I så fall måste jag ju ha ett gäng av de också! Räcka ut tungan

• loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-25 23:39:20 följande:
    nä, jag kommer inte vänja mig vid dom! fula kragar!
    Men nya byxorna är helt ok då eller? Snörning i midjan låter ju bra till min småttingar
  • loveliva
    Infinite Joy skrev 2008-06-25 23:35:41 följande:
    loveliva: fina bilder som vanligt.... så himla söta ungar!
    Tack Å tackdesamma!!!!!!
  • loveliva

Men åhhhhhhhh, ska jag behöva sitta uppe i natt också för dessa byxorna nu dååååå!

• loveliva
    Duntoffla skrev 2008-06-25 23:48:04 följande:
    Ja, de är supersnygga! Har du förresten den grön/röda velouren? Är lite osäker på om min kis skulle passa i den. Skulle vilja ha jacka i mint/deep mint (eller vad den heter) blå/blå, kanske en ny vit/brun och en röd/lila och en orange/vanilj...och kanske några fler brallor
    Men vart hittar man orange/vanlij??? Har letat som en galning!
  • loveliva

Nää det blir inga byxor shoppade inatt *gääsp* måste verkligen sova nu!

Go natt alla goa shoppingtokar!

• loveliva

God morgon

Här var det trötta barn. Love somnade 17.30 i går och vaknade 7.30 Förvånad Hilda somnade 19.00 och vaknade nu vid 8.30 UTAN att ha ätit i natt, rekord! Ja, å så Melker då som studsar upp som vanligt vid 06-tiden

Nu är även 2 par katvig velourbyxor beställda Ett par gröna och ett par orangeröda

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10