Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-27 22:11:42 följande:
    Godkväll i tråden.
    Go kväll!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-06-27 22:31:22 följande:
    Här är min mamma... Min fina härliga mamma  bilden är tagen strax innan jag föddes,  mamma trivdes inte i sitt nya åldrande ansikte (hade aldrig fått visa henne på äldre dar).. Jag tyckte självklart hon var den finaste mamman i världen.. trots rynkor och dyl..  Hon själv fann sig dock aldrig i det..  Tokiga mamma, du finns i mitt hjärta för alltid.. 
    Så fin så fin!
  • loveliva

hej i tråden

tänkte fynda lite på lilla max, men vart skriver jag koden REA?

• loveliva
    belladona skrev 2008-06-28 00:09:25 följande:
    inte jag  lilla max har 40 % på allt uton regnkläder  rean börja på måndag men för de som ,mail börja den nu  kod REA
    tror lite av texten försvann i ditt inlägg??? vart ska man skriva koden REA? Eller ska man maila koden?
    Lite seg så mitt i natten
  • loveliva
    belladona skrev 2008-06-28 00:47:31 följande:
    i medelande ruran som dyker upp någonstans i kassan jag såg inte heller den först
    där det står : fyll i övrig orderinfo (valfritt) ? Eller efter jag bekräftat ordern?
  • loveliva
    belladona skrev 2008-06-28 00:54:22 följande:
    ja där skrev jag (första stället )
    Ok, blev det rätt belopp sedan då? Har ju aldrig handlat där förut, men det spelar ingen roll eller? Alla som skriver koden REA får handla till reapris idag eller?
  • loveliva
    belladona skrev 2008-06-28 00:57:18 följande:
    ja alla som skriver koden ska få rabatt  ,jag väntar nu på att de ska skicka ett mail till på den rätta summan
    Tack snälla du
    Vad köpte du?
    Jag har letat som en tok efter katvigs gröna velourbyxor, och de fanns ju på lilla max
  • loveliva
    Tildamamman skrev 2008-06-28 01:00:43 följande:
    Vad shoppar ni på Lilla Max?? Ge mig lite habegär !
    katvig velourbyxor
  • loveliva

Nu ska jag titta till min magsjuka Love, trodde han var frisk nu, men magsjukan tog ny fart nu inatt Blääää!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10