Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-07 23:11:23 följande:
    den har varit död hela kvällen
    Väldigt medvetslös iaf.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-07 23:20:19 följande:
    ÅÅÅ Sööötnos! jaha, då blir det nog en sån här
    Kan ju gissa vem som kan befria dej från den som börjar bli för liten.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-07 23:22:39 följande:
    Jaha o där var den beställd NU kan jag sova... Hehe. Natti flickor!
    Grattis!

Tur det är nån som shoppar här idag.
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2008-06-07 23:31:48 följande:
    Här brukar ju typ skrivas 20 sidor på ett dygn o nu när jag är sjuk o bara sitter vid tv:n med laptopen i knäet o verkligen kan hänga med så skrivs det nästan inget! Kanske för fint väder, lördag, fotboll mmSen måste jag erkänna att jag saknar Angelinah o Maugu, de har inte varit här så mkt ju på sistone, av helt förklarliga anledningar såklart. Vi tänker nog alla på dom..Men, jag håller med, nästan helt död har tråden varit idag...
    Håller med om att man saknar de två tjejerna!

Dåligt hålligång är här ja!
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2008-06-07 23:36:32 följande:
    Jag shoppade från Freshmilk tidigare idag, när jag var uttråkad o tyckte synd om mig själv en svartvit katvig hoodtröja till Lucas o en röd tshirtklänning till Emma.40 % var alldeles för bra rabatt för att jag skulle kunna stå över Iaf idag när jag inte haft nån ork att göra nåt..
    40% är jättebra!

JAg är också sugen på den hoodtröjan. Men här är det supertomt i kassan så det får vänta.

Vi får ta en ny shoppingtur på stan sen istället. Det var kul!
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2008-06-07 23:40:10 följande:
    Ja verkligen! Jättekul!Får hålla koll på en viss hemsida o kolla in när rean börjar!
    Aha! Är det snart det brukar vara då? Rea är alltid kul ju!

Ska svänga inom Annacill på torsdag tänkte jag. Ska ändå in till stan.
    Hon hade fått in nytt från ugly duck.
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2008-06-08 00:07:00 följande:
    Gonatt! Du kan väl rapportera här om ditt besök på annacill
    JAg rapporterar.
    jompa skrev 2008-06-08 07:36:14 följande:
    God morgon.Jätteåskväder här i natt som väckte en, och sen kom det lite regn vilket verkligen behövs men nu är det sol igen Idag ska jag kolla på en vagn
    Läskigt med åska.
    Vad blir det för vagn?
    gosmamman skrev 2008-06-08 08:39:03 följande:
    Läser att det var ganska lugnt här igår, då gör det inget att jag var utan dator igår då (sambon hade den till jobbet).Visst saknar man angelina o maugu,uppdatera har märkt att maugu inte verit här på länge men visste inte att ngt hänt?? kan någon uppdatera mig???Jag kan knappt skriva när bebben e vaken för hon kommer och pillar bort tangenterna på laptopen .
    Om du har adressen till henes blogg så står där en hel del....
    loveliva skrev 2008-06-08 08:41:22 följande:
    God morgon!Här var det ingen åska inatt, men äldsta sonen vaknade som ett åskmoln vid 05.30 idag Och sen vaknade resten också Så här har vi varit uppe lääänge nu, känns det som iaf. Fler morgonpigga barn? Kanske är för att det är så ljust och varmt nu?
    Härligt med morgonpigga barn! Not!

Godmorgon förresten.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2008-06-08 09:08:04 följande:
    Godmorgon girls.Här är det bara jag som är morgonpigg, mina pojkar sover fortfarande. Skrutt var vaken till kl halv 1 inatt, vi hade lite kompisar hemma och grillade, när klockan var 22 och skrutt fortfarande var vaken så tog vi en promenad, skulle säga hej till sambons bror, när vi närmar oss hans hus så ser vi att grann huset står i lågor, övertänt hus och fullt med brandbilar och polisen, plus att halva byn stod där som åskådare.Fy vad hemskt att se ett hus brinna ner sådär, och vad hemskt för dom som bor där.Här blir det nog rekord varmt igår, redan 26 grader i skuggan *pjuh*.
    Usch vad läskigt med eld!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10