Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Värst vad det är lugnt här nu, om dagarna.
    Kanske borde man göra som andra. Ta tag i sitt liv och gå ut.

• lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-08 10:37:46 följande:
    God förmiddag! Äh, vad då, har du ett liv? Åska i natt? Inte här vad jag har hört. Tur det i så fall (är löjligt rädd för blixtar) Jag fick sovmorgon idag då sambon tog Noel på morgonen. Vaknade vid 9 av att Noel var åskmolnet själv. Inget dög, inte leka, inte äta, inte sova men sjukt övertrött... gick upp och la honom i vagnen för att sova. Somnade bums! Buggan är magisk Ängeln- vad läskigt! Här brann det i grannsamhället häromdagen. Folk fick hoppa ut från övervåningen. Det skulle verkligen behövas ett rejält regn nu.Jompa- Bee-utredning idag? Eller har ni ngt annat på gång?
    Jag låtsas att jag har ett iaf. Låter bli att skriva här emellanåt så att alla tror att jag är ute och gör nåt annat.

Skämt åsido, så tänkte jag sätta mej och göra några auktioner till T.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 13:22:45 följande:
    Hur tycker ni Tradera går nu? jag har nog en hel del att undvara
    Tycker det ser ut som att märkeskläder går ok iaf.

Jag ska lägga ut lite ikväll. Skönt när det inte blir för mycket åt gången.
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-06-08 13:36:54 följande:
    Jag ska på klädparty idag kl 15 så vi ska käka mellis nu och dra snart, har ingen direkt koll på vad det är men tror inte det är min stil.Det är nån som har barnklädesbutik som kommer med delar av sin kollektion och säljer, men det ska bli kul iaf. Man kanske hittar ngt fynd??Ses ikväll ladies.
    Spännande med klädparty. Ha det så kul.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 14:54:59 följande:
    Hallojsan! Har verkligen inte blivit mycket datortid de senaste veckorna men ikväll har jag några timmar för mig själv Städar för fullt då jag ska ha visning av lägenheten imorgon. Vi har varit på Öland sen i onsdags i mormor och morfars stuga. I fredags badade Maia i havet för första gången och hon hann inte mer än doppa ner till magen förränns ungen blev alldeles lila om läpparna och hela kroppen blev liksom blåaktig! Jag tog upp henne direkt och svepte in henne men hon kunde inte stödja på benen...det var precis som om hon fick någon sorts chock...och då var inte vattnet så kallt! Fullt med ungar i hennes ålder som badade ju...Så här såg hon ut igår efter ett dopp i poolen ute på trädgården...där jag hällt i ljummet vatten!Inte ens i närheten av så blålila som hon var på stranden...men ändåHon blev likadan när vi gick babysim så därför slutade jag med det.Det verkar nästan som att blodet inte cirkulerar som det ska så fort det blir minsta lilla kallt...eller vad tror du?? Min mamma var med på stranden och hon var på väg att ringa ambulans där på plats så uppskrämd blev hon...och hon är ju ändå 6-barnsmor så om hon tycker detta är läskigt så måste det ju vara något onormalt...eller??Sorry för helt OT och ett hemskt långt inlägg...känner mig bara smått orolig...som alltid när det gäller Maia
    Hej!
    Trevligt att ha dej tillbaka här.
    Läskigt med badet. Kanske bara är så med Maia. Känslig för bad på nåt sätt...

Orolig är man alltid för sina barn, hur många man än har. Därför är det ju så bra att vi kan stötta varandra här.
  • lillronya

Jag bara måste sätta in en bild här på mina tjejer. Blir så glad av den här bilden som jag tog idag.
    Ursäkta jätteot....

• lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 16:11:09 följande:
    Åh vilken glad, somrig bild!
    Ja visst är det! Det kan jag leva på i vinter sen
  • lillronya
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 16:29:01 följande:
    Lilronya: underbar bild!!!Kollar snabbt om ngn vet om det finns lite molo-rea (Jagar poetry)
    Tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10