Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-30 11:53:59 följande:
    Här:webshop.babyartiklar.com/index.doSåg iof nu att det fanns en massa annat fint där, och det är ju fraktfritt om man beställer för över 500 kr. Dom hade ju även IdaT:s regnställ för 319 kr, typiskt att jag beställde ett annat förra veckan, men visst kan man behöva 2 st
    Jag handlade också där idag

Det blev:
    Katvig svart och grön velour byxa
    Rosa Katvigleggings
    rosa kort midiapplesuit
    ESL svart och röd uggletröja
    Grön hoodklänning med hund från Kaxigdesign (någon som testat det märket förut?)

Allt för 791kr. Billigt Jag har shoppat för alldeles för mycket denna helgen alltså Hemlis men det är för att jag slipper halva Julihyran ju...säljer min lägenhet från 15 Juli och den nya har jag gratis hela Juli...så då går ju de pengarna till kläder såklart
  • Zvartaliljan
    kitty79 skrev 2008-06-30 13:17:51 följande:
    Är det någon som vet hur idaT fleece är i sorlek ? och kaviltet tänkte främst på den bruna med apor....
    Den är stor i storlek. Sålde en 86 för att den var för stor för Maia (framförallt för bred). Passar inte så bra på spinkisar som Maia. Annars verkade det vara underbar kvalité och den var ganska tjock så perfekt till kalla hösten och under overallen i vinter.
  • Zvartaliljan
    kitty79 skrev 2008-06-30 13:27:20 följande:
    tack för svar =) undrar vilken storlek man ska ta då .... tänkte att den skulle passa till hösten , hon är 6 mån nu och väger strax under 9 kg. Har inte haft ida t överhuvudet taget förut ,
    Jag tycker nog du ska ta 74...det lär räcka hela hösten och vintern. Går ju att vika upp ärmarna lite i början.
  • Zvartaliljan
    NovJenny skrev 2008-06-30 13:29:35 följande:
    Nej, Skåne ligger för långt bort. Blir för lång resa så nu vet jag inte alls var vi ska.Utomlands vill jag inte med Lilly och det är så svårt att hitta en trevlig stad.Var är trevligaste platsen ni varit på i Sverige?Där man kan bada och äta gott gärna. Och kanske där det finns en bra dansk butik, för att inte bli ot.
    Borgholm Eleraff och Batinki finns där och Öland är ju Sveriges sommarparadis (partisk
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-06-30 13:40:03 följande:
    Vilken SUPERSERVICE på kids corner!!! Jag mailade och frågade om allt jag beställde fanns... hon mailade tillbaka att hon skulle kolla upp det och sen ringde hon upp mig och sa att katvig tröjan tyvärr var slut och frågade vad jag ville ha istället. Vilken service det blev en röd ej sikke lej tröja till isabel
    ja hon ringde mig med. En hel del var slut så jag fick byta. Velourbyxorna var slut i 92 så det blev 98. Men det är ju ok. De skulle ju ändå vara till hösten o i värsta fall får jag sätta i resår eller sälja dom.
    den gröna kaxigklänningen fanns bara i 98/104 så den skipapde jag...sen blev det en svart IdaT logotröja istället för den svarta esl-tröjan. 98 i logotröjan med då så blir den bra till de svarta velourisarna i höst
  • Zvartaliljan
    NovJenny skrev 2008-06-30 13:44:45 följande:
    Fast öland låter ju riktigt lockande.I så fall tar vi bilen men 60 mil med 2 ungar, går det att lösa?!
    Går billiga flyg ju mellan sthlm och kalmar annars o sen kanske hyra en bil?
  • Zvartaliljan
    kitty79 skrev 2008-06-30 13:48:54 följande:
    så nu blev det ida t fleece med apor , en suit med katter katvig rosa randig shirt och bruna velourbyxor från ida t , beställde från kids corner , hoppas att allt fanns nu. Pust vad jag har handlat nu 4 ordern på 2 dagar...
    Du klår inte mig, jag väntar hem 7 olika ordrar nu som jag lagt sen i fredags
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-06-30 13:49:15 följande:
    synd att så mycket var slut jag tog den röda loggo tröjan till isabel till hennes svarta katvig byxor
    ja den beställde jag ju också i 92 och den fanns
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-06-30 13:51:14 följande:
    vill ha en lista på allt tack
    Huuu vågar jag mig på det, lär ju chocka mig själv
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-06-30 13:51:14 följande:
    vill ha en lista på allt tack
    Kidscorner allt ca.550kr:
    Svarta Katvig velourbyxor 98
    Gröna Katvig velorubyxor 98
    Rosa Katvig leggings 92
    Rosa Katvig midiapple short bodysuit 86
    Ej sikke lej röd uggletröja 92
    Ida.T svart logotröja 98

batinki 838kr:
    Nova Star baggy grey red 92
    Nova Star denim washed 92
    Bruna tights med apor Ida.T 92
    Solhatt katter/apor Ida.T small
    T-shirt rosa katter Ida.T 92
    Småfolk t-shirt katter 86/92

Enzokids ca.600kr:
    Brandströmjeans 92
    Katvig grönrandig bodysuit 86
    Rosa midiapple bodysuit 86
    Katvig långärmad t-shirt rosa/vit 92
    Mössa Katvig rosa/vit baby

Minirodini 577kr:
    Blå jeans 80/86
    Robottröja rosa 80/86
    Gitarrbyxor 80/86

Rumba 280kr:
    Katvig vindjacka rosa 92

Lillamax 334kr:
    MOLO linne (det med rosett fram) med tigrar 92
    Katvig velourbyxa rosa 92

Gräddhyllan 691kr:
    Plastisockklänning applefield svart 86/92
    Plastisock somhatt black applefield 2-3år
    Appaman klänning motorcykel 92
    Plastisock jacka brun cirkus 86/92

Ja det var allt Jisses Förvånad nästan 4000kr ju!!! Fast kollar jag tradera avslutade auktioner så sålde jag för 5574kr med avslut den 25, så ingen fara...än Men det blir nog en runda till på tradera nu i Juli tror jag...tror ni det går bra nu med? Har lite sommarkläder i för stor storlek till Maia som jag är rädd blir lagom till vintern...fast förstås...då ska vi ju till Argentina i 3 veckor så kanske bäst o spara
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10